انواع روش‌های مهاجرت به فرانسه در سال ۲۰۲۴ و اطلاع از آخرین آپدیت‌ها به شما کمک می‌کند تا بهتر مسیر مهاجرت خود را ترسیم کنید. فرانسه بدون شک یکی از زیباترین کشورهای اروپا است؛ از قله‌های ناهموار آلپ و پیرنه تا سواحل وسیع خط ساحلی اقیانوس اطلس، این کشور چیزهای زیادی برای عاشق شدن دارد. 

اما فقط بازدیدکنندگان نیستند که فرانسه را دوست دارند. چه آرزوی شروع یک زندگی جدید در مونمارتر یا مونپلیه را داشته باشید، قبل از اینکه این حرکت بزرگ را انجام دهید، چند مورد وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از مردم آرزوی مهاجرت به این کشور را در سر دارند و اگر شما هم یکی از این افراد هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بهترین روش مهاجرت به این کشور را معرفی کنیم. پس از آن می‌توانید از طریق رزرو وقت مشاوره مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی اقدام کرده تا بهترین گزینه‌ها به شما معرفی شود.

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه در انتخاب بهتر به متقاضیان محترم کمک خواهد کرد. استاندارد زندگی در این مقصد چیزی است که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند، با این حال، باید بدانید که همه چیز گل و بلبل نیست. معایبی برای زندگی در اینجا وجود دارد که سزاوار توجه منصفانه است. در این بخش به بررسی مهم‌ترین مزایا و معایب زندگی در فرانسه می‌پردازیم تا مطمئن شویم برای ماجراجویی فرانسوی خود کاملاً آماده هستید. 

مزایای زندگی: 

  • تحصیلات باکیفیت و مقرون به صرفه به لطف یارانه‌های دولتی
  • سیستم جامع تأمین اجتماعی که هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، درمان، بازنشستگی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد
  • مناظر زیبا و متنوع؛ از سواحل گرفته تا کوهستان‌ها
  • تعادل عالی بین کار و زندگی با مرخصی با حقوق سخاوتمندانه و هفته‌های کاری کوتاه‌تر
  • سیستم حمل و نقل عمومی عالی در سراسر کشور

معایب زندگی: 

  • هزینه بالای زندگی در شهرهای بزرگ. 
  • اعتصابات مکرر که زندگی روزمره را گاها مختل می‌کند
  • موانع زبانی و فرهنگی برای غیر فرانسوی زبان‌ها
  • مالیات‌های نسبتا بالا

راه های مهاجرت به فرانسه

راه‌ های مهاجرت به فرانسه گزینه‌های متنوعی را پیش روی متقاضیان محترم قرار می‌دهد. دولت فرانسه گزینه‌های مهاجرتی متعددی را در نظر گرفته است که هر فرد خارجی می‌تواند با توجه به شرایط خانوادگی، حرفه‌ی خود، برنامه‌ها و امنیت مالی، بهترین گزینه را انتخاب کند. نوع ویزای مورد نیاز شما هم به برنامه‌هایتان بستگی دارد. توصیه می‌کنیم برای اطمینان از درخواست ویزای صحیح و مرتب بودن مدارک خود، با تیم لتس گو یونی در ارتباط باشید. 

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

برای اقامت کوتاه‌مدت در این مقصد، مشکلی نخواهید داشت. شما می‌توانید به راحتی ویزای توریستی سه ماهه دریافت کنید. اما، برای اقامت طولانی‌تر در کشور، به ویزای یک‌ساله نیاز دارید که باید هر سال آن را تمدید کنید و دریافت اقامت دائم در فرانسه ممکن است بین سه تا ده سال طول بکشد. 

شما می‌توانید فرآیند درخواست ویزای بلندمدت را قبل از ورود به فرانسه آغاز کنید؛ باید با سفارت یا کنسولگری فرانسه در کشور خود تماس بگیرید و فرم درخواست ویزا را درخواست کنید. این فرم به زبان فرانسه خواهد بود. از شما انتظار می‌رود توضیح دهید که چگونه در طول اقامت خود در این مقصد از نظر مالی خود را تأمین می‌کنید. 

پس از ارسال درخواست خود به کنسولگری، منتظر تأیید آن خواهید بود. این فرآیند می‌تواند تا شش ماه طول بکشد و پس از تایید ویزا، سه ماه فرصت دارید تا به فرانسه سفر کنید. به طور کلی، معمول‌ترین روش‌های مهاجرتی به فرانسه، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ازدواج و پناهندگی است که هر کدام را معرفی و بهترین روش را به شما معرفی خواهیم کرد.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل بهترین، راحت ترین، کم هزینه‌ترین و امن‌ترین راه مهاجرتی است. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/EEA قبل از تحصیل در فرانسه، باید برای ویزای دانشجویی بلند مدت اقدام کنند که مدت اعتبار این ویزا می‌تواند تا سه سال برای کارشناسی، دو سال برای کارشناسی ارشد و چهار سال برای دکتری باشد. 

از شما انتظار می‌رود تا سوابق تحصیلی، مهارت زبانی و وضعیت مالی خود را به طور کامل شرح دهید که انجام این مراحل و آماده‌سازی مدارک، به کمک تیم لتس گو یونی پروسه پیچیده‌ای نخواهند بود. ظرف دو ماه پس از ورود به فرانسه نیز باید در اداره مهاجرت و ادغام ثبت‌نام کنید. در واقع، ویزای تحصیلی فرانسه همچنین به شما امکان می‌دهد تا به میزان مشخصی در هفته (۶۰ درصد از ساعات کاری معمولی) کار کنید که بسیار مزیت خوبی محسوب می‌شود. 

فرانسه برای دانشجویانی بین المللی مسیری سر راست برای اخذ اقامت دائم (PR) ارائه می‌دهد. مجوز اقامت ده‌ساله که به عنوان اقامت دائم (PR) شناخته می‌شود، به افرادی اعطا می‌شود که حداقل پنج سال را به دلایل کاری یا تحصیلی در این کشور گذرانده باشند. پس از ده سال، می‌توانید برای شهروندی فرانسه درخواست دهید یا در صورت نیاز، وضعیت اقامت دائم خود را تمدید کنید. ۵ سال ماندن از طریق مهاجرت تحصیلی و تحصیل در فرانسه کار به نسبت آسانی است. 

در طول پنج سال گذشته، تعداد دانشجویان بین‌المللی که در دانشگاه‌های فرانسه تحصیل می‌کنند، ۱۳.۸ درصد افزایش یافته است. از سال ۲۰۲۲، در واقع ۳۷۰ هزار دانشجوی بین‌المللی در دوره‌ها و برنامه‌های آموزش عالی فرانسه ثبت‌نام کرده‌اند. برای دانشجویانی که در این مقصد تحصیل می‌کنند، الزامات اقامت دائم آسان‌تر نیز می‌شود.

شما ممکن است پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد از یک دانشگاه یا دانشکده بازرگانی معتبر و اقامت دو ساله در این کشور، واجد شرایط درخواست اقامت دائم شوید. داشتن منبع درآمدی ثابت هنگام درخواست اقامت دائم بسیار مهم است؛ چرا که این امر توانایی شما را برای تأمین مالی خود و مشارکت در اقتصاد کشور نشان می‌دهد. حین تحصیل در فرانسه به راحتی می‌توانید با کار پاره وقت یا گذراندن دوره‌ی کارآموزی امتیازات خود را بالا ببرید، اما باید توجه داشته باشید که تنها انواع خاصی از کار و درآمد ممکن است در نظر گرفته شود. 

پس از تکمیل تحصیلات خود، می‌توانید برای ویزای APS (مجوز اقامت موقت) درخواست دهید که به شما امکان می‌دهد تا دو سال دیگر در این مقصد بمانید و دنبال کار بگردید. هنگام پیدا کردن کار، اولویت را بر یافتن شغلی با قرارداد CDI قرار دهید. قرارداد CDI یک قرارداد غیر مشخص است که ثبات و اشتغال بلندمدت را تضمین می‌کند و داشتن آن شانس شما را برای برآورده کردن الزامات درآمد ثابت برای اقامت دائم افزایش می‌دهد. افرادی که در این مقصد تحصیل می‌کنند، به راحتی می‌توانند شغل‌های از این دست را پیدا کنند.

مهاجرت به فرانسه از طریق دوره زبان نیز یکی از راه‌های تحصیل در فرانسه و مهاجرت است. تسلط به زبان فرانسه برای اخذ اقامت دائم در این کشور ضروری است. اما نیازی نیست قبل مهاجرت تحصیلی به این کشور، این زبان را بیاموزید. در حین تحصیل در فرانسه، به راحتی می‌توانید از دوره‌های زبان استفاده کنید و خود را در محیط‌های فرانسوی قرار دهید تا مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنید. و چه چیز از این بهتر؟ شما می‌توانید همزمان هم در کشوری خارجی درس بخوانید، هم زبان آن کشور را بیاموزید! در مطلب، دوره زبان در فرانسه لتس گو یونی می‌توانید اطلاع تکمیلی‌تر را مطالعه کنید.

راه های مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. در فرانسه، مسئولیت رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی (حمایت بین‌المللی) و تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا فردی می‌تواند از حمایت این کشور برخوردار شود، بر عهده مقامات ملی است. بنابراین، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در فرانسه پناهندگان را ثبت‌نام نمی‌کند، درخواست‌های پناهندگی (حمایت بین‌المللی) را بررسی نمی‌کند و اسناد پناهندگی صادر نمی‌کند. 

بر اساس گزارش‌ها، کمبود گزینه‌های مسکن مناسب برای پناهندگان وجود دارد و موارد زیادی مجبورند در شرایط پرجمعیت یا غیربهداشتی زندگی کنند. گزارش‌هایی نیز از وجود مشکل در دریافت حمایت مالی در حین پردازش ادعاهای پناهندگی وجود دارد که تأمین نیازهای اولیه را برای پناهندگان دشوار می‌کند. برخی گزارش‌ها نیز حاکی از موارد سوء رفتار یا خصومت پلیس با پناهندگان است.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج نیز روشی هموار است اما برای همه ممکن نیست. فردی خارجی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد، باید شرایط کلی متقاضیان برای دریافت مجوز اقامت دائم را داشته باشد و حداقل به مدت سه سال در یک رابطه رسمی با یک شهروند فرانسوی بوده باشد. شهروند فرانسوی باید تابعیت فعلی فرانسه را داشته باشد. ازدواج می‌تواند در هر کشوری انجام شود، اما در صورت ازدواج در خارج از کشور، اطلاعات باید در ثبت احوال فرانسه ثبت شود.

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

مهاجرت به فرانسه از طریق کار نیز روشی پرطرفدار اما هزینه بر است! دولت این کشور برنامه‌های متنوعی را برای کارآفرینان و نیروی کار ماهر ارائه می‌دهد. یکی از این برنامه‌ها لِا فرنچ تک (La French Tech) است که بر جذب کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌های نویدبخش از کشورهای غیر اتحادیه اروپا تمرکز دارد. متقاضیانی که شرایط لِا فرنچ تک را داشته باشند، می‌توانند برای خود و اعضای خانواده‌شان «پاسپورت تالن» (جواز اقامت استعداد) به مدت ۴ سال دریافت کنند که قابل تمدید است. شرکت در برنامه لِا فرنچ تک برای افراد زیر امکان‌پذیر است: 

  • بنیان‌گذاران شرکت‌هایی در فرانسه با سرمایه اولیه حداقل ۲۰ هزار یورو (شرکت باید مجوز فعالیت از یکی از شرکای مجاز را دریافت کند یا از حمایت یکی از اعضای اکوسیستم فناوری فرانسه، مانند آزمایشگاه یا مرکز تحقیقاتی، برخوردار باشد). 
  • کارمندان سازمان‌هایی که مجاز به صدور ویزای لِا فرنچ تک برای کارکنان خود هستند؛ با حداقل حقوق سالانه حدود ۴۰ هزار یورو. 
  • سرمایه‌گذارانی که حداقل ۳۰۰.۰۰۰ یورو در شرکتی سرمایه‌گذاری می‌کنند که سهام آن ۱۰ درصد یا بیشتر باشد و همچنین به مدت ۴ سال برای ایجاد و حفظ شغل اقدام کنند. 

روش دیگری که دولت فرانسه ارائه می‌دهد، کارت آبی اتحادیه اروپا (EU Blue Card) است. کارت آبی اروپا برنامه‌ای برای مهاجرت به این کشور است که هدف آن تسهیل ورود و اقامت نیروی کار ماهر خارجی در این کشور است که شرایط آن به شرح زیر است: 

  • تابعیت از کشوری که عضو اتحادیه اروپا نیست. 
  • داشتن مدرک تحصیلی عالی که حداقل ۳ سال تحصیل یا ۵ سال سابقه کار در موقعیتی مشابه را تایید کند
  • قرارداد کار امضا شده برای حداقل ۱۲ ماه با شرکتی که در فرانسه ثبت شده است. 
  • دریافت درآمد ناخالص سالانه حداقل ۱.۵ برابر بیشتر از متوسط حقوق در فرانسه. 

همسر و فرزندان وابسته فرد واجد شرایط می‌توانند در درخواست ویزا گنجانده شوند. متقاضی ابتدا برای ویزای بلندمدت با عنوان «پاسپورت تالن» درخواست می‌دهد و سپس کارت آبی اتحادیه اروپا را از فرمانداری دریافت می‌کند. این روش کمی پیچیده و پر هزینه است و باید با کمک افراد با تجربه پیش برود.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری نیز روش دیگری است که برای کسانی که ثروتمند هستند روش نسبتا خوبی است. با توجه به رشد روزافزون اقتصاد این مقصد، دولت این کشور دسته‌ای از ویزاها را برای افراد با دارایی خالص بالا و کارفرمایان ماهر از جامعه بین‌المللی در نظر گرفته است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در این مقصد مستقر شوند. این ویزا همچنین به سرمایه‌گذاران با استارت‌آپ‌های نوپا فرصتی می‌دهد تا خود را تثبیت کرده و به موفقیت برسند. 

یکی از این ویزاها برای سرمایه‌گذارانی است که به طور شخصی یا از طریق شرکتی که حداقل ۳۰٪ از سهام آن را در اختیار دارند (در صورتی که مالک کل نباشند)، می‌خواهند پروژه‌ای را در این مقصد راه‌اندازی کنند. این کارآفرین باید حداقل ۳۰۰.۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری مستقیم اقتصادی در دارایی‌های مشهود یا نامشهود (مانند ایده یا طرح تجاری) داشته باشد و متعهد شود که در طول چهار سال اعتبار ویزا، شغل ایجاد کند و یا مشاغل موجود را حفظ نماید. 

یکی از مزایای کلیدی این روش این است که ویزای آن تا ۴ سال اعتبار دارد، با همان معیارهای قبلی قابل تمدید است و به دارنده آن اجازه می‌دهد تا خانواده خود را به فرانسه بیاورد. شما از همان ابتدا حق کار دارید و نیازی نیست برای دریافت مجوز کار به طور جداگانه درخواست دهید. البته برای راه‌اندازی کسب‌وکار و پیمودن پیچیدگی‌های این روش، قطعا نیاز به مشورت با یک مشاور مالی خواهید داشت.

مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک

مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک بر خلاف برخی کشورهای دیگر روش چندان معمول و ممکنی نیست و خرید ملک در این مقصد به طور خودکار اقامت دائم را به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اعطا نمی‌کند. آن‌ها باید برای ویزای بلندمدت یا مجوز اقامت درخواست دهند و الزاماتی مانند اثبات تمکن مالی و داشتن پوشش بیمه درمانی را برآورده کنند. 

برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا، هیچ محدودیتی برای خرید ملک وجود ندارد، اما این فرآیند می‌تواند پیچیده‌تر باشد. برای خرید ملک در فرانسه نیازی به اقامت در این کشور ندارید، اما اگر قصد زندگی در این مقصد را دارید، باید رویه‌های استاندارد ویزا و مهاجرتی را که برای ملیت شما اعمال می‌شود، دنبال کنید. داشتن ملک می‌تواند یک امتیاز مثبت در درخواست شما باشد، اما عاملی تعیین‌کننده نیست.

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق تولد

این روش نسبتا ساده و مطمئن است، اما شرایطی دارد که باید از آن آگاهی داشته باشید. در گذشته، تابعیت فرانسه بر اساس اصل «حق خاک» یا «jus soli» تعیین می‌شد. این قانون مشابه قانونی است که تابعیت در آمریکا را مشخص می‌کند، جایی که هر کودکی که در خاک آن کشور به دنیا بیاید، بدون توجه به ملیت والدینش، به طور خودکار تابعیت آمریکا را به دست می‌آورد. 

با این حال، این مقصد در زمینه‌ی اعطای تابعیت به تدریج از «حق خاک» به سمت «حق خون» یا «jus sanguinis» حرکت کرده است. همین سخت‌گیری‌های فرانسه در اعطای تابعیت، باعث شده است که برنامه‌ی «کسب تابعیت از طریق تبار» این کشور، برای افراد جذاب‌تر شود. اما کودکانی که والدین‌شان شهروند فرانسه نیستند ممکن است در شرایط زیر واجد شرایط برای شهروندی فرانسه باشند: 

  • اگر کودکی از یکی از والدینی متولد شود که خود او هم در فرانسه به دنیا آمده باشد، اما شهروند فرانسه نباشد. 
  • اگر کودکی از یک والد خارجی که به طور قانونی در فرانسه اقامت دارد، به دنیا بیاید، اما به دلایلی تابعیت خود را به فرزند منتقل نکرده باشد.
  • کودکی که در فرانسه از والدینی به دنیا آمده باشد که هیچکدام در فرانسه به دنیا نیامده اند، می‌تواند شهروند فرانسه در نظر گرفته شود، به شرطی که ثابت شود وضعیت تابعیت والدین ناشناخته است یا اینکه والد یا قیم در زمان تولد کودک بدون تابعیت بوده است. 

برای اینکه کودکی بین سنین ۱۳ تا ۱۵ سالگی شهروند فرانسه شود، باید: 

  • در این مقصد به دنیا آمده باشد. 
  • از سن هشت سالگی اقامت قابل توجهی در فرانسه داشته باشد. 
  • در روزی که درخواست تابعیت داده می‌شود در فرانسه زندگی کند. 

برای اینکه کودکی بین سنین ۱۶ تا ۱۷ سالگی شهروند فرانسه شود، باید: 

  • در این مقصد به دنیا آمده باشد. 
  • از سن ۱۱ سالگی به مدت حداقل ۵ سال به طور مداوم یا غیر مستمر به طور معمول در فرانسه اقامت داشته باشد. 
  • در روز درخواست تابعیت در فرانسه اقامت داشته باشد. 

برای اینکه فردی ۱۸ساله شهروند فرانسه شود، باید: 

  • در این مقصد به دنیا آمده باشد. 
  • از سن ۱۱ سالگی به مدت حداقل ۵ سال به طور مداوم یا غیر مستمر به طور معمول در فرانسه اقامت داشته باشد. 
  • والدین خارجی او نباید کارگزاران دیپلماتیک باشند.

برای مهاجرت به فرانسه چقدر پول لازم است

برای مهاجرت به فرانسه چقدر پول لازم است؟

برای مهاجرت به فرانسه چقدر پول لازم است؟ روش‌های مختلف ارقام متفاوتی می‌طلبند. اما مقرون به صرفه‌ترین گزینه، مهاجرت تحصیلی است که به هزینه‌های حول آن و برخی هزینه‌های کلی می‌پردازیم. برای دریافت ویزای دانشجویی فرانسه، باید تمکن مالی کافی برای پوشش کل سال اول را نشان دهید. این هزینه شامل شهریه سال اول و هزینه‌های زندگی به مبلغ ماهانه ۶۱۵ یورو می‌شود. هزینه ویزا نیز بین ۵۰ تا ۱۰۰ یورو متغیر است. البته بورسیه فرانسه نیز در تعداد زیادی ارائه می‌شود.

هزینه کل تحصیل شما تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. اولا، این هزینه به شهر و دانشگاه بستگی دارد و تحصیل در دانشگاهی معتبر ممکن است کمی گران‌تر از دانشگاه‌های کمتر شناخته شده باشد. به طور کلی، هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بین ۲ تا ۳ هزار و در دانشگاه‌های خصوصی، بین ۵ تا ۳۰ هزار یورو است. شهریه در موسسات خصوصی، به ویژه در مدارس بازرگانی خصوصی، به طور کلی بسیار بالاتر از موسسات دولتی است. 

افتتاح حساب بانکی در فرانسه نیز کار سختی نیست، اما کمی زمان می‌برد. بانک‌های فرانسه معمولا ظهرها تعطیل هستند و آخر هفته‌ها نیز باز نیستند. این بدان معنی است که احتمالا باید مدتی صبر کنید تا حساب شما به طور کامل راه اندازی شود. جدا از شهریه ها، اگر سایر روش‌ها را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در فرانسه را دارید. 

با انتخاب ارزان ترین شهرهای فرانسه برای تحصیل می‌توانید در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی کنید. جدا از این هزینه ها، باید هزینه بلیط هواپیما، ترجمه مدارک و غیره را نیز در نظر بگیرید. این هزینه‌ها در تمامی روش‌ها باید پرداخت شوند. در اینجا برخی از هزینه‌های تخمینی وجود دارد که می‌توانید برای بودجه‌بندی خود پس از ورود به این کشور استفاده کنید: 

  • اجاره ماهانه، خارج از مرکز شهر: حدود ۴۵۰ پوند
  • اجاره ماهانه، مرکز شهر: حدود ۵۶۰ پوند
  • ناهار معمولی برای دو نفر، همراه با نوشیدنی: حدود ۳۰ پوند
  • یک لیوان نوشیدنی: حدود ۴ پوند
  • هزینه‌های جانبی، به صورت ماهانه: حدود ۸۰ پوند
  • عضویت باشگاه ورزشی، به صورت ماهانه: حدود ۳۴ پوند
  • بلیط یک طرفه حمل و نقل محلی: حدود ۱.۴۰ پوند
  • کارت حمل و نقل ماهانه: حدود ۴۸ پوند
  • یک گالن شیر: حدود ۳ پوند
  • یک قرص نان یا باگت: حدود ۱ پوند

سخن پایانی

ما تمام جوانب مثبت و منفی زندگی به عنوان مهاجر در فرانسه را بررسی کردیم؛ از تحصیل با هزینه مناسب و تعادل قوی بین کار و زندگی گرفته تا چالش‌های مربوط به هزینه بالای زندگی و بروکراسی. در این مطلب سعی شد به طور نسبتا جامعی روش‌های مختلف مهاجرت به این کشور را معرفی کرده و بهترین روش را به شما معرفی کنیم. در سال ۲۰۲۴ با توجه به نوسان ارز و قوانین سختگیرانه جدید، مهاجرت تحصیلی قطعا بهترین روش مهاجرت به این کشور و در آخر گرفتن اقامت دائم آن محسوب می‌شود. اگر برای مسیر مهاجرت تحصیلی خود نیاز به کمک و مشاوره داشتید، تیم لتس گو یونی در کنار شما خواهد بود.