دریافت بورسیه تحصیلی کانادا یکی از مواردی است که متقاضیان تحصیل در این کشور همیشه به دنبال آن هستند. کشور کانادا یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت ایرانیان و به خصوص یک مقصد مهاجرتی بسیار خوب برای دانشجویان در سال‌های گذشته بوده است. مزایای بسیار این کشور باعث شده تا روز به روز تعداد مهاجران و متقاضیان تحصیل در این کشور افزایش پیدا کند.

اما همانطور که گفتیم بحث هزینه‌های تحصیل و زندگی و دریافت بورسیه کانادا از نکات مهمی است که ذهن بسیاری از داوطلبان را به خود مشغول کرده است. بنابراین در این مطلب قصد داریم تا با راهنمای جامع بورسیه تحصیلی کانادا، انواع بورسیه تحصیلی کانادا 2024 در مقطع لیسانس، ارشد و دکتری و شرایط بورسیه کانادا را شرح دهیم.

پس اگر مایلید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تا انتهای این پُست از مجله مهاجرت تحصیلی لتسگو یونی همراه باشید. همچنین شما می‌توانید سوالات خود را در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا و یا کشورهای دیگر از طریق رزرو وقت مشاوره با کارشناسان ما مطرح کنید.

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا به ایرانیان کمک می کند تا با پرداخت هزینه های کمتر یا حتی بدون پرداخت هیچ هزینه ای، در دانشگاه های برتر این کشور به تحصیل در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکترا بپردازند. آب و هوا و طبیعت فوق‌العاده، دانشگاه‌های باکیفیت و تراز اول، بهترین سیستم آموزشی در دنیا، مدارک دانشگاهی بسیار معتبر، امکان انجام کار دانشجویی، امکان انجام کار تمام‌وقت پس از فارغ‌التحصیلی، بازار کار پویا و امکان دریافت کارت اقامت دائم، همگی مواردی هستند که هر ساله هزاران دانشجو را به تحصیل در کانادا ترغیب می کنند.

اما با تمام این مزایا موضوعی که به عنوان یک بازدارنده جدی و اساسی مانع شروع تحصیل خیلی از متقاضیان در کانادا می‌شود، مسئله شهریه تحصیلی دانشگاه و هزینه‌های زندگی دانشجویی در کانادا است. در واقع، در کنار مزایای متنوع تحصیل در کانادا، نمی‌توان از این موضوع به سادگی گذشت که هزینه‌های تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهای اروپایی آلمان و فرانسه و یا ترکیه و قبرس به مراتب بیشتر است.

اینجاست که اهمیت فاند تحصیلی خود را نشان می‌دهد و به کمک آن دسته از دانشجویانی می‌آید که دارای پتانسیل لازم برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا هستند، اما از توانایی مالی کافی برخوردار نیستند. اما دریافت بورسیه، اسکالرشیپ و یا فاند تحصیلی شرایطی نیاز دارد و متقاضیان باید این مدارک و شرایط بورسیه کانادا دارا باشند.

بنابراین در ادامه ضمن بررسی شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کانادا در مقاطع تحصیلی مختلف، با معرفی انواع بورسیه شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم. پس اگر مایلید که بدانید آیا شرایط بورسیه کانادا را دارید یا خیر، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بورسیه تحصیلی کانادا

انواع بورسیه تحصیلی کانادا

انواع بورسیه تحصیلی کانادا برای دانشجویان غیر بومی و بین‌المللی وجود دارد که می‌توانند از طریق آن بخشی و یا تمام هزینه‌های تحصیلی کانادا را برای خودشان پوشش دهند. اقدام برای کمک هزینه تحصیلی کانادا، به تنهایی مشمول پرداخت هزینه نبوده و به همین خاطر آن را با نام بورسیه تحصیلی رایگان کانادا هم می‌شناسند. به طور کلی بورسیه‌های تحصیلی کانادا شامل انواع زیر می‌شود:

  • اسکالرشیپ دانشگاهی: به طور معمول بهترین دانشگاه های کانادا نوعی از کمک هزینه مالی را تحت عنوان بورسیه کانادا به دانشجویان غیر بومی و بین‌المللی واجد شرایط بورسیه کانادا اهدا می‌کنند، از این رو می‌توان اینطور گفت که دانشگاه و یا کالج مورد نظر شما در کانادا، اولین جایی است که باید برای درخواست بورسیه به آن رجوع کنید.
  • اسکالرشیپ مالی: این نوع از اسکالرشیپ‌ها براساس نیاز مالی دانشجویان طراحی شده‌اند. به طور معمول اغلب این بورسیه‌ها تنها برای دانشجویان آمریکایی در دسترس هستند، اما برخی از دانشگاه‌های کانادا این نوع از بورسیه تحصیلی مبتنی بر نیاز مالی را به دانشجویان بین‌المللی نیز اهدا می‌کنند.
  • اسکالرشیپ شایستگی Merit: زمانی که یک دانشجو دارای رزومه تحصیلی فوق‌العاده عالی و درخشان باشد، جزو بهترین ورزشکاران دبیرستان و یا دانشگاه باشد و یا توانایی‌های ارتباطی و کارآفرینی ایده‌آلی را از خود نشان دهد، واجد شرایط این نوع از بورسیه کانادا خواهد بود.
  • اسکالرشیپ کشوری: این نوع از کمک هزینه تحصیلی مختص دانشجویان کشورهای در حال توسعه در جهان است.
  • اسکالرشیپ دولتی: این نوع از بورسیه کانادا از جانب دولت فدرال تأمین می‌شود و از انواع مختلفی برخوردار است.
  • اسکالرشیپ موسسات خصوصی: برخی اوقات مشاغل و اهداکنندگان خصوصی، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. این موضوع بیشتر مختص گروه‌های اقلیت، محدوده‌های خاص مطالعاتی و یا کشورهای در حال توسعه است.
  • اسکالرشیپ بخشی Part: این بورسیه از انواع متنوعی از کمک هزینه‌های یکبار مصرف و کوچک تا پرداخت‌های اساسی و بزرگ برای پوشش بخش عمده‌ای از هزینه‌های دانشگاه تشکیل می‌شود.

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد هر یک از این بورسیه‌ها ارائه خواهیم کرد.

بورسیه تحصیلی دولتی کانادا

در حال حاضر فهرست برخی از معروف‌ترین اسکالرشیپ‌های دولتی کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

بورسیه تحصیلی فوق دکتری Banting Postdoctoral Fellowship

این فاند تحصیلی دارای ارزش 70 هزار دلاری کانادا برای دانشجویان واجد شرایط است. تعداد این بورسیه رایگان کانادا کلاً 70 عدد بوده و برای دو سال متمادی و بدون تمدید به دانشجو ارائه می‌شود. شرط درخواست این اسکالرشیپ این است که در یکی از انواع رشته‌های علوم طبیعی و اجتماعی و یا تحقیق سلامت در مقطع فوق دکتری ثبت‌نام کرده باشید.

اسکالرشیپ IDRC Research Awards

این بورسیه برای امور پشتیبانی و کمک هزینه سفر و تحقیق است و تا 15 هزار دلار کانادا ارزش دارد؛ این کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه است که قصد تحصیل در مقاطع ارشد و یا دکتری دانشگاه‌های کانادا را دارند.

اسکالرشیپ Vanier Graduate

اسکالرشیپ Vanier Graduate دارای ارزشی 50 هزار دلاری است و تعداد آن 166 عدد به ازای هر سال است. این کمک هزینه تحصیلی برای 3 سال آموزشی دانشجو اختصاص داده می‌شود و غیرقابل تمدید است. متقاضیانی که قصد درخواست این نوع از بورسیه دولتی کانادا را داشته باشند، باید جزو دانشجویان ممتاز باشند و از مهارت‌های رهبری و پتانسیل‌های تحقیقاتی برخوردار باشند.

بورسیه Canada-ASEAN SEED

این بورسیه تحصیلی از ارزش 10 هزار دلاری برای رشته تحصیلی دانشجو برخوردار است و تا 5000 دلار هزینه پرواز، ویزا و بیمه درمانی را هم پوشش می‌دهد و شامل کمک هزینه هفتگی 1600 دلاری می‌باشد. این بورسیه کانادا غیر قابل تمدید بوده و تنها مختص متقاضیان کشورهای عضو ASEAN است.

فلوشیپ فوق دکتری Canadian Studies Fellowship

این فلوشیپ دارای ارزش 2500 دلاری در ماه و پوشش هزینه پرواز هوایی تا سقف 10 هزار دلار کانادا و غیرقابل تمدید است. این بورسیه کانادا برای متقاضیانی است که پایان‌نامه خود را طی 5 سال گذشته تکمیل کرده باشند، شاغل نباشند و میزان پوشش آن بین 1 تا 3 ماه است.

اسکالرشیپ Partnership Grants by Social Science and Humanities Research Council 

این فاند با ارزش 20 هزار دلار کانادا و بازه زمانی 4 تا 7 سال است؛ این طرح کمک هزینه برای متقاضیان واجد شرایط بورسیه کانادا در مقطع دکتری دانشگاه‌های کانادا و برخی از رشته‌های تحصیلی است.

کمک هزینه Ontario Trillium Scholarship

ارزش این فاند تحصیلی 40 هزار دلار کانادا است که در تعداد 75 عدد در هر سال به دانشجویان ارائه می‌شود و برای 4 سال قابل تمدید است. این نوع از بورسیه کانادا مختص دانشجویان مقطع دکتری در استان انتاریو است.

در کنار موارد اشاره شده در بالا، سایر بورسیه‌های تحصیلی دولتی کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

  • اسکالرشیپ Ontario Graduate یا OGS: که با همکاری دولت کانادا و سایر موسسات شرکت‌کننده ارائه می‌گردد. این نوع از بورسیه کانادا برای دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برخی از دانشگاه‌های کانادا است و مجموع ارزش هر بورسیه به ازای هر سال برابر با 15 هزار دلار است.
  • اسکالرشیپ استانی Quebec Provincial Government: کمک هزینه مالی که به دانشجویان واجد شرایط بورسیه کانادا در مقطع ارشد دانشگاه‌های کانادایی کبک ارائه می‌گردد. این جوایز تحصیلی بر اساس شایستگی به دانشجویان اهدا می‌شود. بر همین اساس، به دانشجویان واجد شرایط مقطع دکتری 25 هزار دلار کانادا به ازای هر سال و به دانشجویان فوق دکتری مبلغ 35 هزار دلار به ازای هر سال اعطا می‌شود.
  • موسسه Shastri-Indo Canadian: چندین نوع بورسیه و فلوشیپ توسط این موسسه به دانشجویان ارشد و تکمیلی دانشگاه‌های کانادا ارائه می‌گردد.
  • بورس تحصیلی و بورسیه مشترک‌المنافع کانادایی: این نوع از بورسیه کانادا به دانشجویان دارای رزومه تحصیلی درخشان از کشورهای مشترک‌المنافع در مقاطع ارشد و دکتری ارائه می‌گردد. این کمک هزینه، شهریه دانشگاه، هزینه‌های زندگی و سفر دانشجو را تأمین می‌کند.

بورسیه تحصیلی رایگان کانادا

بورسیه تحصیلی غیر دولتی کانادا

علاوه بر بورسیه‌های تحصیلی دولتی در کشور کانادا، برخی از موسسات و سازمان‌های معتبر نیز اقدام به ارائه کمک هزینه دانشگاهی به دانشجویان بین‌المللی می‌کنند که معروف‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

فاند Anne Vallee Ecological Fund

به دانشجویان بین‌المللی در زمینه تحقیقات جانوری در مقطع دکتری دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا و یا کبک ارائه می‌شود. ارزش این فاند برابر با 1500 دلار کانادا است.

اسکالرشیپ و فلوشیپ Trudeau

به دانشجویان بین‌المللی مقطع دکتری در کانادا اهدا می‌شود. این طرح کمک‌ هزینه ارزشی معادل 60 هزار دلار کانادا دارد و برای 15 نفر در هر سال است.

اسکالرشیپ Canada Memorial

به دانشجویان انگلیسی تحصیلات تکمیلی در کانادا ارائه می‌شود و هزینه‌هایی نظیر شهریه دانشگاه، بلیط هواپیما و حمل و نقل را پوشش می‌دهد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های کانادا

بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کانادا مانند دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا، مک‌گیل و سایر موسسات آموزشی مانند فیرلی دیکینسون و کوئست هم انواع اسکالرشیپ و کمک هزینه تحصیلی را برای دانشجویان بومی و بین‌المللی در نظر گرفته‌اند تا در زمینه بودجه و شهریه دانشگاهی به این دانشجویان کمک موثری کرده باشند. انواع بورسیه‌های تحصیلی دانشگاهی کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

بورسیه UBC International Leader for Tomorrow Award

برای دانشجویان بین‌المللی مقطع کارشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا در نظر گرفته شده است. شما باید نیاز مالی برای دریافت این بورسیه را به دپارتمان پذیرش دانشگاه به اثبات برسانید و دارای شرایط تحصیلی لازم و تعیین شده توسط UBC باشید.

اسکالرشیپ Lester B. Peterson Scholarship

به دانشجویان واجد شرایط بورسیه کانادا در مقطع کارشناسی دانشگاه بسیار معروف و معتبر تورنتو ارائه می‌شود و هزینه شهریه دانشگاه را پوشش می‌دهد.

فاند Western University International President’s Entrance Scholarship

این کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دارای رزومه تحصیلی درخشان دانشگاه وسترن است و رشد و رویکرد کلی دانشجو و فعالیت‌های فوق‌برنامه وی در تصمیم‌گیری دانشگاه تأثیر به‌سزایی دارد. این اسکالرشیپ برای 3 نفر در هر سال بوده و دارای ارزش 50 هزار دلاری است.

فاند دانشگاه واترلو

دانشگاه واترلو انواع کمک هزینه تحصیلی را به دانشجویان بین‌المللی مقطع ارشد و دکتری ارائه می‌دهد. ارزش این بورسیه معادل 2.045 دلار برای هر ترم در یک بازه 2 ساله برای مقطع ارشد و یا 4.090 دلار برای هر ترم در یک بازه 3 ساله برای مقطع دکتری است.

اسکالرشیپ York University Automatic Entrance Scholarship

دانشجویان ممتاز دارای مجموع نمرات 80 تا 95 درصدی و معدل امکان دریافت این بورسیه را دارند که دارای ارزشی بین 1000 تا 4000 دلار کانادا است.

فاند SFU Financial Aids and Awards

این فاند مختص دانشجویان واجد شرایط بورسیه کانادا در دانشگاه سیمون فریزر است و از طرح‌های مختلفی برخوردار است.

اسکالرشیپ دانشگاه منیتوبا

در این دانشگاه انواع مختلف بورسیه برای دانشجویان مقطع ارشد با ارزشی بین 5 تا 14 هزار دلار کانادا در نظر گرفته شده است.

اسکالرشیپ بین‌المللی دانشگاه آلبرتا

در دانشگاه آلبرتا انواع کمک هزینه تحصیلی اختصاصی برای برخی از کشورها و دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط که دارای طرح‌ها و ارزش‌های مختلفی است.

اسکالرشیپ بین‌المللی دانشگاه کلگری

این کمک هزینه مختص دانشجویان مقطع ارشد است و ارزش آن بین 500 تا 60 هزار دلار کانادا متغیر است.

اسکالرشیپ بین‌المللی دانشگاه کوئست

مختص دانشجویان غیر بومی کارشناسی علوم دانشگاه کوئست است و ارزش آن بین 2 تا 8 هزار دلار کانادا متغیر است.

اکنون که با انواع بورسیه‌های تحصیلی کشور کانادا آشنا شدید، بد نیست تا در ادامه روش و چگونگی جستجوی فاند تحصیلی کانادا برای دانشجویان غیر بومی و بین المللی را به شما معرفی کنیم.

مراحل دریافت بورسیه تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین‌المللی چیست؟

در حالت کلی و استاندارد، شما باید اول به فرصت‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی موجود در کشور مبدا رجوع کنید و ببینید که اداره مهاجرت و امور شهروندی وطن شما چه مواردی را برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی، برای دانشجویان در نظر گرفته است.

اما از آنجایی که این گزینه معمولاً در داخل ایران در دسترس نیست، بهتر است به سراغ انواع اسکالرشیپ دولتی، غیردولتی و یا سازمانی برای تحصیل در کانادا بروید. برای انجام این کار بهتر است روال زیر را پیش بگیرید:

  • همزمان با اپلای دانشگاه و درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاهی در کانادا به دنبال گزینه‌های در دسترس دولتی، غیردولتی و یا دانشگاهی برای بورسیه کانادا باشید.
  • با دپارتمان پذیرش دانشگاه و یا کالج خود در کانادا تماس گرفته و در مورد تمامی کمک هزینه‌های تحصیلی در دسترس و مرتبط با رشته تحصیلی خود اطلاعات کسب کنید.
  • در کنار ارتباط با بخش پذیرش دانشگاه مورد نظرتان، می‌توانید به طور مستقل به جستجوی سایر منابع در اینترنت پرداخته و یا از راهنمایی تخصصی کارشناسان اعزام دانشجو بهره‌مند شوید.
  • پیش از رسیدن موعد ضرب‌العجل و یا به اصطلاح ددلاین دریافت بورسیه، درخواست خود را آماده و ارسال نمایید. توجه به زمان ارسال درخواست پذیرش تحصیلی، مدارک و یا فرم درخواست بورسیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت بی توجهی، به سال تحصیلی بعدی موکول می‌شود.
  • با استفاده از ارزیابی تحصیلی، حتماً از این موضوع مطمئن شوید که دارای شرایط و نمرات کافی برای درخواست بورسیه یا فاند تحصیلی هستید.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا

شرایط بورسیه کانادا

برای اینکه بتوانید به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی بورسیه تحصیلی رایگان کانادا را دریافت کنید، باید از یک سری شرایط برخوردار باشید که در ادامه به معرفی این شرایط می‌پردازیم. دقت کنید که شرایط دریافت بورسیه کانادا برای هر یک از انواع آن متفاوت است و باید توسط دانشجو چک شود. اما در حالت کلی، شرایط دریافت فاند در کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

  • رزومه و نمرات تحصیلی عالی دانشجو: اگر متقاضی دریافت بورسیه هستید، باید از نمرات و معدل خوب و قابل قبولی برخوردار باشید. این بدین خاطر است که اغلب اسکالرشیپ‌های موجود در کانادا از نوع merit-based و یا همان مبتنی بر شایستگی هستند و به دانشجویان شایسته و دارای استحقاق داده می‌شوند.
  • مهارت زبان: از آنجایی که زبان مادری اغلب دانشجویان غیر بومی انگلیسی نیست، داشتن مهارت‌های بالای زبان و نمره بالای آزمون IELTS، تافل، PTE و یا دولینگو، شانس موفقیت دانشجو در اخذ اسکالرشیپ را بالا می‌برد.
  • برنامه‌های فوق برنامه: برخی از اسکالرشیپ‌های کانادا، فعالیت‌های داوطلبانه دانشجو و فعالیت‌های فوق‌برنامه وی را نیز در نظر می‌گیرند. این موضوع اغلب در مورد بورسیه‌های تحصیلی خاص مانند کارهای اجتماعی و غیره صدق می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که داشتن مقاله، پژوهش، نمونه کار و صد البته، سابقه کار مرتبط دانشجو جزو امتیازات مهم در زمینه اخذ بورسیه به شمار می‌رود.

دریافت بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس چگونه است؟

به طور معمول منابع بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس بسیار محدودتر از مقاطع تکمیلی ارشد و دکتری است و برای اعطای آنها، دانشجویان بومی کشور کانادا در اولویت هستند. اما چنانچه قصد دارید بعد از پایان مقطع متوسطه و دریافت دیپلم، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به کانادا مهاجرت کنید و با استفاده از بورسیه تحصیل کنید، نیازمند آماده‌سازی مدارک زیر و ارسال آن به دپارتمان دانشگاه و یا موسسه اهدا کننده بورسیه در کانادا هستید:

  • فرم درخواست تکمیل و امضا شده برای بورسیه تحصیلی
  • کپی صفحات اصلی مدارک هویتی، پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی
  • ترجمه رسمی رزومه و ریزنمرات تحصیلی دانشجو
  • ارائه مدرک زبان بین‌المللی با حداقل نمره 6.5
  • ارائه برنامه تحصیلی موجه و انگیزه‌نامه قوی به زبان انگلیسی و به صورت مختصر
  • ارائه نمرات بالا در آزمون‌های ACT، Sat و یا GRE (در صورت درخواست)
  • نمونه کار و سوابق کاری مرتبط با زمینه تحصیلی
  • نامه تمکن مالی دانشجو و یا والدین به عنوان اسپانسر مالی
  • آزمایش مدیکال دانشجو (در صورت درخواست)

تمامی مدارک تحصیلی و درخواستی سازمان ارائه‌دهنده بورسیه تحصیلی در کانادا باید توسط دارالترجمه به صورت رسمی ترجمه شود. فراموش نکنید که شرط سنی و گپ تحصیلی دانشجو تأثیر بسیار زیادی در موفقیت وی برای دریافت بورسیه دارد. این بدین معنی است که وجود فاصله زیاد از آخرین مدرک تحصیلی دریافتی توسط دانشجو و سن بالای 30 جزو موارد منفی و تأثیرگذار در تصمیم‌گیری دپارتمان اهدا کننده بورسیه خواهد بود.

همچنین پایین بودن معدل کل و یا همان GPA دانشجو، ارائه ندادن مدرک موجه تمکن مالی برای اثبات توانایی اولیه برای پوشش هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا، از دیگر عوامل تأثیرگذار در موافقت و یا رد درخواست شما برای بورسیه تحصیلی کانادا هستند.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که کمک هزینه دریافتی در کانادا ممکن است به صورت کامل و فول فاند نباشد، از این رو داشتن تمکن مالی و بودجه تحصیلی اولیه ضروری بوده و برای موافقت سفارت کانادا با درخواست ویزای تحصیلی شما بسیار تأثیرگذار است.

به علاوه بد نیست بدانید که می‌توانید در حین تحصیل در کانادا به مدت 20 ساعت در هفته کار دانشجویی انجام دهید که حداقل دستمزد 14 دلاری برای هر ساعت را نصیب شما می‌کند و به این ترتیب بخشی از هزینه‌های شما جبران خواهد شد و البته مقدار درآمد شما در تعطیلات تابستان به میزان 4 درصد بیشتر خواهد بود. فراموش نکنید که برای انجام کار دانشجویی در کانادا نیازمند دریافت شماره بیمه اجتماعی SIN نیز خواهید بود.

سخن پایانی

در این پُست از مجله مهاجرت تحصیلی لتسگو یونی، انواع بورسیه تحصیلی کانادا 2024 و شرایط دریافت بورسیه کانادا را بررسی کردیم. همانطور که متوجه شدید کانادا انواع مختلفی از بورسیه‌های تحصیلی را برای دانشجویان خارجی ارائه می‌کند که با استفاده از آنها می‌توانید هزینه‌های تحصیل خود را به طور کامل یا فقط به صورت کمک هزینه پوشش دهید. بنابراین نگران دغدغه هزینه‌های تحصیل برای مهاجرت تحصیلی نباشید.

البته با توجه به اینکه دریافت این بورسیه‌ها نیاز به داشتن شرایط و مدارکی دارد، شما می‌توانید در صورت تمایل برای بررسی شرایط بورسیه کانادا و تحصیل در کانادا و درخواست یکی از انواع بورسیه تحصیلی در کانادا از خدمات پذیرش تحصیلی رایگان و ارزیابی و مشاوره تخصصی لتسگو یونی استفاده کرده و انجام تمامی امور مهاجرت تحصیلی خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.