دبیرستان بادوِل کانادا Bodwell High School یک مدرسه شبانه‌روزی خصوصی در شمال شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا کانادا واقع شده است که برای متقاضیان بین المللی واجد شرایط هم پذیرش تحصیلی صادر می‌کند. برای آشنایی با این دبیرستان شبانه‌روزی تا پایان این بخش از معرفی موسسات آموزشی کانادا همراه ما در سایت موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی باشید.

مدرسه شبانه روزی بادول یکی از بهترین دبیرستان های کاناداست.

مدارس شبانه‌روزی کانادا بهترین گزینه برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی در مقاطع دبیرستان به حساب می‌آیند؛ چراکه خدمات و امکانات این مدارس نیازهای دانش‌آموزان بین‌المللی را از اسکان و برنامه غذایی گرفته تا امکانات آموزشی و تفریحی بر طرف می‌کنند. یکی از بهترین مدارس شبانه‌روزی مجهز و صاحب‌نام کانادا دبیرستان بادوِل نام دارد که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان مهاجرت تحصیلی قرار داده است.

متقاضیان تحصیل در مدرسه شبانه‌روزی Bodwell می‌توانند از مزایای آن نظیر ارتقا روحیه زندگی اجتماعی در فضای پردیس، افزایش سطح سازگاری و تطابق با محیط چندفرهنگی دبیرستان، بهره‌مندی از امکانات به‌روز و تکنولوژی برتر آموزشی، تقویت سطح زبان انگلیسی و فرانسه و ... برخوردار شوند.

طبق قوانین مهاجرتی کشور کانادا دانش‌آموزان می‌توانند با ویزای تحصیلی وارد کانادا شوند و با تمدید اقامت موقت خود به مجوز اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند. فارغ‌التحصیلی از مدارس کانادا امکان ورود به برترین دانشگاه های کانادا را تسهیل می‌کند؛ شرکت در دوره‌های آمادگی دانشگاه‌ها در دبیرستان Bodwell آینده روشنی را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های کانادا رقم می‌زند.

دبیرستان بادول کانادا

دبیرستان بادوِل کانادا Bodwell یک مدرسه شبانه‌روزی مختلط است که پردیس آن مشرف به خلیجک بورارد نظاره‌گر افق زیبای ونکوور است. دبیرستان بادول کانادا در سال 1991 در شهر ونکوور تاسیس شد و بدون توجه به گرایش‌های مذهبی میزبان دانش‌آموزان پایه‌های هشتم تا دوازدهم بود.

در سپتامبر سال 2003 پردیس این مدرسه به شمال ونکوور و محل کنونی نقل مکان کرد. یکی از مهم‌ترین اهداف دبیرستان بادول کانادا ایجاد «محیطی متنوع از نظر فرهنگی برای دانش‌آموزان از سراسر جهان» است. دبیرستان بادول کانادا استفاده از تجهیزات و خدمات با کیفیت آموزشی را حق همه می‌داند تا فراگیری آموزه‌ها به شهروندان نیکی تبدیل شوند و به جهان کمک کنند.

دوره‌های بادول از برنامه درسی استانی که توسط وزارت آموزش و پرورش بریتیش کلمبیا مقرر شده است، پیروی می‌کنند. دانش‌آموزان پس از فارغ‌التحصیلی از دوره 12 ساله، دیپلم دبیرستان Dogwood Diploma را که توسط وزارت آموزش و پرورش صادر می شود، دریافت می کنند.

مدرسان مقاطع پایین‌تر و متوسطه به بهترین نحو برنامه‌های درسی را آموزش می‌دهند تا با نیازهای دانش‌آموزان دبیرستان  Bodwell کانادا مطابقت داشته باشد. این دبیرستان در سال 2014 و بار دیگر در سال 2015 برنده جایزه مجله ترَوِل استادی Travel Study برای "STM Star High School School" شد. در ژوئن 2015، بادول برنده جایزه بازاریابی آموزش عالی بین‌المللی از BCCIE شد.

دانش‌آموزان بادول ارزش‌های اجتماعی مشترک را که برای همزیستی مسالمت‌آمیز ضروری تلقی می‌شود، از طریق سیستم Bodwell's House یاد می‌گیرند و تمرین می‌کنند. این سیستم از شش زیرمجموعه تشکیل شده که آن‌را خانه نامیده‌اند. این خانه‌ها بر اساس ارزش‌هایی که Bodwell برای آن جایزه‌ای در نظر گرفته است، نامگذاری شده است. 

دبیرستان شبانه روزی بادول برای متقاضیان تحصیل در کانادا پذیرش تحصیلی صادر می‌کند

هر دانش آموز از بدو ورود به بادول در یکی از این شش خانه قرار می‌گیرد و از طریق رقابت سالم و کار گروهی، مفاهیم انصاف و عدالت، عدم خشونت و حل مسالمت آمیز مناقشات، درک و تحمل تضادهای بین‌فرهنگی و شفقت، احترام و خدمت به دیگران راهنمایی می‌شود. عبور از هر مرحله به منزله دست‌یافتن به مهارت‌های آن است.

امکانات دبیرستان Bodwell کانادا

در پردیس دبیرستان بادول کانادا امکاناتی نظیر دو سالن بدنسازی چند منظوره، استخر سرپوشیده، سالن تئاتر، سالن مدرن چند رسانه‌ای، اتاق موسیقی، کتابخانه تقسیم شده در سطح‌های آموزشی مختلف، دو کافه تریا بزرگ با فضای باز، و ... ایجاد شده است.

دانش‌آموزان می‌توانند در تمام نقاط مدرسه به اینترنت بی‌سیم پرسرعت متصل شوند. اتاق‌های استراحت دانش‌آموزان به گونه‌ای طراحی شده تا به چشم‌انداز کوهستان‌های شمالی یا منظره نیلی دریا مشرف باشد و دانش‌آموزان از طبیعت اطراف لذت ببرند.

سالن‌های شبانه‌روزی تحت مدیریت کارکنان و مشاوران حرفه‌ای قرار می‌گیرد که به‌صورت 24 ساعته در بخش خوابگاه‌ها حضور دارند تا بر فعالیت‌ها و امنیت دانش‌آموزان نظارت کنند. در سیستم خوابگاهی Bodwell سالن‌های شبانه‌روزی جداگانه‌ای برای استراحت دانش‌آموزان دختر و پسر در نظر گرفته شده است.

در خوابگاه‌های بادول ایمنی حرف اول را می زند. والدین می‌توانند مطمئن باشند تا زمانی که فرزندشان از قوانین پیروی می‌کند، با اینکه دور از راحتی خانه خودشان زندگی می‌کنند، تا جای ممکن در امنیت و سلامت خواهند بود. کارکنان این مجموعه بهداشت و سلامت، وضعیت عاطفی و رفتار دانش‌آموزان را با دقت زیر نظر دارند و آماده کمک در شرایط اضطراری هستند.

هر سالن توسط یک مشاور اداره می‌شود که مانند والدین، شبانه‌روز به نیازهای هر دانش‌آموز رسیدگی می‌کند. در هر سالن یک دفتر برای مکالمات خصوصی و راهنمایی کارکنان وجود دارد. همه خوابگاه‌ها دارای یک آشپزخانه کوچک، همراه با حمام مشترک، ماشین لباسشویی و انباری هستند.

مدرسه شبانه روزی بادول در شهر ونکوور واقع شده است.

در سازه خوابگاه‌ها همه اتاق خواب‌ها نورگیر طراحی شده‌اند و دانش‌آموزان می‌توانند از پنجره منظره زیبا و خیره‌کننده از ساحل یا کوه‌ها را تماشا کنند. کارکنان شبانه‌روزی با توجه به فاکتورهای مهمی مانند سن، زبان اول و عادات شخصی افراد آموزش دیده‌اند. اتاق خواب‌ها از نظر طراحی و تعداد هم اتاقی‌ها متفاوت است و بیشتر آن‌ها از 2 تا 4 تخت متغیر هستند، اما به هر دانش‌آموز یک تخت، میز و کمد برای وسایل شخصی خود تعلق می‌گیرد.

نظافت وسایل شخصی مانند لباس و ملحفه به عهده خود دانش‌آموزان است، اما اتاق‌ها و سالن توسط گروه خدمات نظافت می‌شود و مدیر سالن‌ها بر امور خدمات نظافت نظارت می‌کنند.

غذاهای سالم و مطابق با ذائقه فرهنگ‌های مختلف روزانه به همراه یک میان وعده عصرانه در کافه‌تریای دبیرستان Bodwell کانادا سرو می‌شود. همیشه چندین گزینه در منوی شام وجود دارد و با یک سالاد تازه همراه است. معمولا دانش‌آموزان هر روز به همراه کارکنان وعده‌های غذایی را صرف می‌کنند تا رابطه‌ای سالم بین آن‌ها برقرار و حفظ شود. 

در حالی که دانش‌آموزان در کلاس‌های مدرسه خود مهارت‌ها و محتوای آکادمیک را در طول روز می‌آموزند، عصرها و تعطیلات آخر هفته مهارت‌های زندگی و فردی آن‌ها در غالب تفریحات و سرگرمی‌ها توسعه داده می‌شود. آموزش مهارت‌های زندگی در حفظ روابط سالم و مشارکت مثبت در جامعه ضروری است و دانش آموزان در کنار مشاوران و مربیان این مهارت‌ها را در راستای پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی می‌آموزند. 

به منظور حمایت از توسعه مهارت‌های زندگی دانش آموزان، کارگاه‌های آموزشی، جلسات بحث گروهی هفتگی و ... به صورت مستمر و مداوم در این مجموعه برگزار می‌شود تا باب آشنایی با دانش‌آموزان دیگر از ملیت‌های مختلف تحت نظارت مربیان آموزش‌دیده و مشاوران مجرب ایجاد شود. 

مشاوران جوان دبیرستان Bodwell کانادا تلاش می‌کنند تا به دانش‌آموزان اصول رشد در یک فرد موفق و مستقل را بیاموزند. این گروه از مربیان با پرورش استعدادهای فرزندان شما دیدگاه‌های متنوعی را در نگاه دانش‌آموزان روشن می‌کنند تا به رشد و شناخت فردی در راستای استعدادیابی صورت پذیرد.

زندگی در دبیرستان شبانه‌روزی بادول ساختار یافته و تحت نظارت است؛ در حالی که به دانش آموزان اجازه می‌دهد استقلال خود را داشته باشند، اما تمام روابط و رفتارهای آن‌ها توسط مشاوران و مربیان نظارت می‌شود. دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا با مشاوران جوانان خود ارتباط برقرار کرده و در فعالیت‌هایی که سازماندهی می‌شود، شرکت کنند.

مشاوران پیوند مهمی بین دانش‌آموزان، معلمان، کارکنان خوابگاه، خانواده‌‌ها و والدین هستند. مشاوران اطلاعات مفیدی درباره مسائل آموزشی اعم از موارد مربوط به تحصیل در دبیرستان و برنامه‌ریزی برای دوره‌های بعد از متوسطه، امور مربوط به سلامتی و رفاه شخصی و همچنین کار بر روی مهارت‌های حل مشکلات عاطفی به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند. 

مشاوران دبیرستان بادول چند زبانه هستند؛ دانش‌آموزان و والدین می‌توانند به راحتی با مشاوران به زبان‌های مورد نظر خود صحبت کنند. از اولین روز تا خروج نهایی و فارغ‌التحصیلی از متوسطه، دانش آموزان از پشتیبانی مشاوران بادول بهره‌مند می‌شوند. ویژگی‌های هر یک از مشاوران را می‌توانید در سایت رسمی دبیرستان Bodwell کانادا مطالعه کنید.

دفتر پرستاری مدرسه 6 روز در هفته در روزهای معمول کاری فعالیت دارد تا به بیماری‌ها و جراحات جزئی رسیدگی و در صورت نیاز مراقبت‌های بهداشتی را سازماندهی کند. پرستاران تمام وقت ارزیابی پزشکی، درمان و توصیه‌های لازم را ارائه می دهد و دانش‌آموزان را در ملاقات‌ها و ویزیت‌های پزشکی همراهی می‌کنند. پرستار بهداشت عمومی هر سال واکسیناسیون را برای دانش آموزان کلاس 9 انجام می‌دهد و از پرسنل پرستاری بادول به طور مداوم حمایت می‌کند.

چندین کلینیک پزشکی در نزدیکی دبیرستان Bodwell کانادا وجود دارد که بالاترین استانداردهای مراقبتی را ارائه می‌دهند؛ مانند یک کلینیک پزشکی، مطب دندانپزشکی، داروخانه محلی و کلینیک فیزیوتراپی. برای خدمات اورژانس و مراقبت‌های حاد، بیمارستان Lion's Gate's (دروازه شیرها) با پردیس مدرسه کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد.

مدرسه شبانه روزی بادل بهترین گزینه برای مهاجرت تحصیلی دانش آموزان 16 سال به بالاست.

دانشجویان بین المللی در بدو ورود به پردیس دبیرستان بادول بیمه درمانی خصوصی دریافت می‌کنند. در این طرح، خدماتی مانند بستری در بیمارستان، حمل‌ونقل آمبولانس، داروهای تجویزی، درمان فوری پزشکی و برخی از اقدامات دندانپزشکی (در مقادیر مختلف تجویز شده) را پوشش می دهد. 

پس از 3 ماه، دانش‌آموزان در برنامه خدمات پزشکی استان بریتیش کلمبیا ثبت نام می‌کنند، که با هزینه ماهانه کمی، مخارج مربوط به ویزیت‌های پزشکی و هزینه‌های بیمارستان را به استثنای داروهای تجویزی و کمک‌های پزشکی تامین می‌کند.

دانش‌آموزان دبیرستان بادول کانادا می‌توانند به عضویت تیم‌های ورزشی و هنری درآیند و به بهترین نحو اوقات فراغت خود را بگذرانند. این تیم‌ها شامل باشگاه‌های ورزشی بسکتبال پسران، فوتبال پسران، والیبال پسران، شنای پسران، دوومیدانی پسران، بسکتبال دختران، والیبال دختران، شنای دختران، دوومیدانی دختران، بدمینتون، سافت بال (بیسبال با توپ نرم) و ... شوند.

تیم‌های رقابتی مانند ماجراجویی در فضای باز، دو کراس کانتری، اسکی و اسنوبرد، تناسب اندام، هاکی روی چمن، تنیس روی میز، تنیس، دو و میدانی، یوگا و حرکات کششی، و کشتی می‌شوند. دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند در باشگاه‌های هنری در رشته‌های هنرهای خلاق، استودیوی هنری باز، طراحی مد، عکاسی، بافتنی، تولید ویدئو و محتوای تصویری، و ... فعالیت کنند.

علاوه‌بر این علاقمندان در رشته‌های اجرا می‌توانند از فرصت‌هایی نظیر کلاس‌ها و کلاب‌های بازیگری، نمایش،  هیپ هاپ، ساز گیتار، بندهای پیشرفته، موسیقی جاز، فناوری موسیقی، گروه‌های راک، و گروه‌های آوازی یا گروه کُر بهره‌مند شوند.

پذیرش مدرسه بادول کانادا

فاکتورها و شرایط متعددی برای پذیرش تحصیلی مدرسه بادول کانادا در نظر گرفته شده است. مانند دولت کانادا، مسئولان دبیرستان Bodwell کانادا هم به دنبال حفظ تنوع فرهنگی خود هرچند در جامعه‌ کوچک مدرسه است. دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از این مجموعه در محیط آکادمیک انگلیسی زبان و چالش‌برانگیز موفق می‌شوند علاقه و استعداد خود را به انواع فعالیت‌های درسی و فوق برنامه بشناسند و متعهد به خدمت به جوامع خود شوند. 

مسئولان پذیرش تحصیلی جنبه‌های مختلفی از جمله سوابق تحصیلی سه سال گذشته، مشخصات فردی، نامه‌ها و مدارک مرجع، مصاحبه و سایر دستاوردهای ارائه شده را ارزیابی می‌کنند. پیش از هرچیز، باید ددلاین درخواست را جستجو کرد؛ درخواست پذیرش تحصیلی معمولا در ماه‌های سپتامبر، ژانویه و آوریل دریافت می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم درخواست‌های پذیرش تحصیلی دانش‌آموزان بین‌المللی حداکثر چهار ماه قبل از شروع هر ترم ارسال شود؛ چراکه ظرفیت و استفاده از فضا و امکانات این مدرسه شبانه‌روزی محدود است. استثنائات تنها زمانی در نظر گرفته می‌شود که فضا در دسترس باشد و شرایط استثنایی دانش‌آموزان ارائه شود.

پس از تکمیل فرم درخواست پذیرش تحصیلی که در سایت رسمی دبیرستان شبانه‌روزی بادول به زبان فارسی در دسترس است، باید مدارک مورد نیاز زیر را بارگذاری کرد:

•    اسکن صفحه اول گذرنامه
•    عکس گذرنامه دیجیتال (35 میلی متر در 45 میلی متر)
•    رونویسی کامل و گزارش پیشرفت از 3 سال گذشته مدرسه و هرگونه گزارش فعلی با ترجمه رسمی به زبان انگلیسی (در صورت وجود)
•    فیش‌های پرداخت هزینه برنامه تحصیلی
•    مشخصات فردی
•    ارسال نامه‌های مرجع معلم‌های پیشین (در برخی موارد)
•    شرکت در آزمون ورودی انگلیسی و / یا ریاضی آنلاین (در برخی موارد)
•    شرکت در  مصاحبه حضوری یا تلفنی / اسکایپ (در برخی موارد)
•    ارائه گواهینامه نتایج آزمون انگلیسی (IELTS/TOEFL) (در برخی موارد)

طبق قوانین مهاجرتی کشور کانادا دانش‌آموزان بین‌المللی که محل اقامت اصلی آن‌ها خارج از استان بریتیش کلمبیاست باید یک سرپرست کانادایی داشته باشند. این سرپرست که به اصطلاح کاستودین نامیده می‌شود، وظیفه حمایت از دانش‌آموز در طول تحصیل را دارد.

در دبیرستان بادول خانم پاتریس میچل، هماهنگ کننده هوم‌استی‌های شهر، سرپرستی تمام دانش‌آموزان بین‌المللی را به عهده گرفته است که در محل خوابگاه‌های مدرسه شبانه‌روزی یا اقامتگاه‌های هم‌اِستی زیر نظر مدرسه زندگی می کنند.

مسئولان واحد پذیرش تحصیلی دانش‌آموزان بین‌المللی معمولا ظرف دو هفته پس از تکمیل فرآیند درخواست پذیرش تحصیلی، نتیجه و تصمیم نهایی مسئولان پذیرش تحصیلی دانش‌آموزان خارجیِ مدرسه را به اطلاع می‌رسانند. در صورت پذیرش برای ثبت نام به عنوان یک دانش‌آموز جدید، طبق قوانین این مدرسه باید هزینه‌ها را به طور کامل بپردازید.

اگر دانش‌آموزی شرایط پذیرش را داشته باشد، اما فضا و ظرفیت فوری در دسترس نباشد، دانش آموز در لیست انتظار قرار می‌گیرد. پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی، دانش‌آموزان بین‌المللی باید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند.

دبیرستان شبانه روزی بادول بهترین مدرسه در استان بریتیش کلمبیا شناخته شده است.

سالن‌های خوابگاه دبیرستان Bodwell کانادا ظرفیت برای همه دانش‌آموزان جدید را دارد؛ دانش‌آموزان پس از اتمام برنامه شبانه‌روزی می‌توانند برای انتقال به خانه اقامتگاه‌ها (یا همان هوم‌استِی homestay) درخواست دهند.

اقامت در خانه مناسب با خانواده های کانادایی مورد تایید با دقت انتخاب شده است و به دانش‌آموزان امکانات یک اتاق کامل و تخت در اتاق خصوصی داده می‌شود. خانواده‌هایی که برای میزبانی هوم‌استِی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، توسط مسئولان دبیرستان Bodwell مورد تایید هستند.

هزینه تحصیل در دبیرستان بادول کانادا

دانشجوی بین المللی مدرسه شبانه‌روزی Bodwell که با ویزای تحصیلی وارد خاک کانادا شده‌اند و کارت اقامت دائم ندارند، باید شهریه سالانه برای دو ترم پرداخت کنند. شهریه ثابت دوره تحصیلی 23 هزار و 500 دلار کاناداست؛ اما همه هزینه‌ها به اینجا ختم نمی‌شود!

هزینه استفاده از خدمات شبانه‌روزی شامل خوابگاه‌ها و وعده‌های غذایی سالانه 19 هزار دلار، استفاده از امکانات و باشگاه‌های درسی 800 دلار، هزینه استفاده از امکانات فناوری 600 دلار، و بیمه درمانی 1075 دلار کاناداست که در مجموع سالانه 44 هزار و 975 دلار آب می‌خورد.

هزینه‌های بالا در هر سال تحصیلی باید پرداخت شود، اما برخی مخارج مربوط به ثبت‌نام است و تنها یک‌بار پرداخت می‌شوند؛ شامل هزینه بررسی پرونده درخواست پذیرش تحصیلی یا همان اپلیکیشن فی 350 دلار، هزینه کاستورین دانش‌آموزان شبانه‌روزی 400 دلار، سپرده برای خسارت‌های احتمالی 1000 ‌دلار، و تهیه لباس فرم مدرسه 1000 دلار.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های مدرسه بادول دوره‌های آمادگی برای دانشگاه آن است که تقریبا مشابه دوره پیش‌دانشگاهی در سیستم آموزشی ایران عمل می‌کند. تیم راهنمای امور مربوط به دانشگاه و شغل این مجموعه با موسسات آکادمیک دانشگاهی یا کالج‌های کانادا، ایالات متحده و سایر کشورها که ماهیت منحصر به فرد بودول و فارغ التحصیلان مختلف آن را به رسمیت می شناسند، روابط قوی برقرار کرده است.

تیم آمادگی دانشگاه با موفقیت فارغ التحصیلان Bodwell را با فرصت‌های بورسیه ورودی آشنا می‌کند و متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را از طریق برنامه های ورود مستقیم در رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم زندگی، مهندسی، علوم رایانه، ارتباطات و فیلم، مدیریت بازرگانی/تجارت/ در دانشگاه‌های برتر ثبت نام می‌کنند. 

فارغ التحصیلان این مجموعه از 23 تا 25 ملیت مختلف از سراسر جهان پس از فارغ التحصیلی وارد دوره آموزشی دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی می‌شوند. بسیاری از فارغ التحصیلان در استان بریتیش کلمبیا یا دیگر مناطق کشور کانادا اقامت می‌کنند. 

طبق آمار اغلب فارغ‌التحصیلانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را دارند، موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های کانادا می‌شوند؛ مانند دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه سیمون فریزر، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه یورک، دانشگاه واترلو، دانشگاه مک گیل، دانشگاه تورنتو، دانشگاه کوئینز، دانشگاه آلبرتا و ... 

در دبیرستان بادول کانادا از سپتامبر سال 2021 دوره‌های دیپلم بین‌المللی تحت عنوان International Baccalaureate (مدرکی معادل فارغ‌التحصیلی از دوره دیپلما در کالج‌های کانادا) برگزار کرده که به فرم اختصار آن IB مشهور شده است. این برنامه IB هر ساله به زبان انگلیسی (MYP) برای پایه های تحصیلی هشتم و نهم ارائه می‌شود. در واقع این دوره، دوره آمادگی کالج یا دانشگاه به حساب می‌آید.

این قبیل مدارس دارای یک فلسفه مشترک هستند؛ استانداردهای پذیرش تحصیلی برای متقاضیان جدید و پشتیبانی از آن‌ها. کسانی که مهارت کافی در زبان انگلیسی برای گذراندن این دوره ندارند، می‌توانند در دوره آموزش زبان انگلیسی (علاوه‌بر برنامه آموزشی و اختیاری) شرکت کنند. والدین دانش‌آموزانی که پیش از سپتامبر 2021 پذیرفته شده‌اند، می‌توانند در فرآیند پذیرش تحصیلی شرکت کنند.

متقاضیان تحصیل در مدارس کانادا می‌توانند از تجربه و دانش کارشناسان ما در بخش اعزام دانشجو موسسه لتس گو یونی بهره‌مند شوند. برای بهره‌مندی از مشاوره و تجربه آن‌ها و رزرو وقت مشاوره آنلاین مهاجرت تحصیلی کلیک کنید.