در این مطلب لتسگو یونی قصد داریم تا به جوانب مختلف مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا، شرایط اخذ پذیرش تحصیلی و هموارسازی روند مهاجرت تحصیلی به کانادا و سایر مسائل مرتبط در این زمینه بپردازیم.

شاید این سوال خیلی از شما باشد که مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چه شرایط و هزینه هایی دارد و اصولاً مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا به چه صورت و چگونه است. برای فهمیدن این موضوع، باید یک شناخت کلی از روند مهاجرت تحصیلی به کانادا داشته باشید، اینکه نیاز به چه مدارکی دارید و باید چه مراحلی را بگذرانید تا بتوانید به این مهم، یعنی مهاجرت تحصیلی به کانادا دست پیدا کنید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا مسیری جذاب برای دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر و باکیفیت این کشور است. روند مهاجرت تحصیلی کانادا شامل مراحل، شرایط و هزینه های مختلفی است که به شرح زیر است:

  • تحقیق و جستجو در مورد استان، شهر و دانشگاه مورد نظر در کانادا
  • مراجعه به وب سایت دانشگاه کانادایی و اطمینان از وجود رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر شما
  • مراجعه به بخش پذیرش دانشگاه و اطلاع از شرایط کلی پذیرش تحصیلی دانشجویان بین المللی
  • آماده سازی و ترجمه مدارک تحصیلی مورد نیاز دانشگاه اعم از مدرک زبان، آخرین مدارک تحصیلی، فرم درخواست تکمیل شده پذیرش، رزومه، توصیه نامه و انگیزه نامه دانشجو
  • دریافت نامه تمکن مالی بانکی
  • ارسال مدارک تحصیلی، مالی و هویتی دانشجو به دانشگاه از جهت ارزیابی درخواست پذیرش
  • پرداخت هزینه 100 تا 200 دلاری ادمیشن فی دانشگاه برای بررسی درخواست دانشجو
  • طی گذشت چند هفته کاری از زمان درخواست پذیرش تحصیلی، جواب درخواست به صورت اینترنتی و ایمیل برای متقاضی ارسال می شود.
  • در صورت موافقت با درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاه های کانادا، فرد باید از نامه پذیرش پرینت بگیرد و در اسرع وقت برای انجام الباقی مراحل مهاجرت تحصیلی کانادا اقدام کند.
  • پس از گذر کردن از مرحله اول یعنی دریافت نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه، نوبت به مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا می شود.
  • همانطور که پیش تر در این رابطه توضیح دادیم، شما باید به وبسایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا بروید، یک حساب کاربری بسازید و طبق دستورالعمل ارائه شده، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، مالی، هویتی و همچنین نامه پذیرش دانشگاه را در اکانت خود بارگذاری کنید.
  • سپس باید با استفاده از کردیت کارت بین المللی هزینه اینترنتی ویزای تحصیلی کانادا و انگشت نگاری که معادل 235 دلار کانادا است را پرداخت کنید.
  • با پرداخت هزینه، می توانید تمامی مدارک آپلود شده را جهت تصمیم گیری سفارت کانادا ارسال کنید.
  • سپس با انجام این مرحله، نامه ای از سوی کنسولگری ارسال می شود که ظرف 30 روز کاری باید برای انگشت نگاری بیومتریک کانادا اقدام کنید.
  • چون سفارت کانادا در ایران فعال نیست و هیچ گونه کارگزاری خدمات ویزا در ایران ندارد. شما باید به وبسایت کارگزاری وی اف اس بروید و وقت سفارت یکی از شعبات آن را در یکی از کشورهای همسایه مثل ارمنستان، ترکیه و یا امارات رزرو کنید.
  • در نهایت باید با هواپیما به کشور واسط سفر کرده و جهت انجام انگشت نگاری به کارگزاری وی اف اس مراجعه کنید.
  • سپس، باید به ایران بازگردید و منتظر پاسخ سفارت از طریق حساب کاربری و ایمیل خود باشید.
  • در صورت موافقت با درخواست ویزای تحصیلی شما، می توانید مجدداً به کارگزاری وی اف اس در کشور واسط رفته و با بردن اصل پاسپورت و پرینت نامه تائیدیه، برچسب ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید، یا اینکه از خدمات پیکاپ ویزا برخی از موسسات گردشگری معتبر استفاده کرده و انجام این امور را به آنها بسپارید.

اطلاعات ارائه شده در بالا خلاصه ای از روند مهاجرت تحصیلی کانادا است و همانطور که می بینید، به غیر از تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا، مهاجرت تحصیلی کانادا نیازمند هزینه و تجربه نسبتاً زیادی بوده و نمی توان به هیچ عنوان مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا را تصور کرد!

اما باید به این موضوع توجه کنید که روند آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک، تهیه برنامه تحصیلی و انگیزه نامه مدون انگلیسی، آماده سازی توصیه نامه های دانشگاهی، جستجو درباره بهترین گزینه ثبت نام دانشگاهی (از لحاظ آسان بودن شرایط پذیرش، کمتر بودن میزان شهریه، امکان درخواست بورسیه تحصیلی و غیره) کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بوده و نیازمند صبر و تجربه فراوان است.

از جانبی دیگر، نبود دسترسی به کردیت کارت بانکی می تواند برای متقاضی مهاجرت تحصیلی کانادا بسیار مشکل ساز باشد و از همان ابتدا (مرحله پرداخت ادمیشن فی) بسیار دردسرساز شود.

بر همین اساس قصد داریم تا در ادامه شما را با خدمت جذاب فری اپلای لتسگو یونی و یا همان مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا آشنا کنیم.

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا عملا ممکن نیست و همانطور که در بالا به طور مختصر به روند مهاجرت تحصیلی کانادا اشاره کردیم، متوجه این موضوع شدید که این پروسه شامل هزینه بوده و نمی توان توقع مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا را داشت. اما شما می توانید با انتخاب پذیرش تحصیلی رایگان و یا همان فری اپلای لتس گو یونی، این روند را برای خود آسان تر کرده و از پرداخت برخی از هزینه های متداول و غیرضروری در پروسه مهاجرت تحصیلی کانادا اجتناب کنید.

به بیانی دیگر، اگر شما لتس گو یونی را به عنوان مجری اعزام خود به دانشگاه های کانادا انتخاب کنید، می توانید از خدمات مهاجرت تحصیلی رایگان کانادا بهره مند شوید. تیم لتس گو یونی قراردادهای متعددی با دانشگاه های معروف و معتبر کانادا بسته و به عنوان نماینده رسمی این دانشگاه ها در ایران، می تواند صفر تا صد خدمات پذیرش تحصیلی کانادا به صورت رایگان و در سریع ترین شکل ممکن برای دانشجو انجام دهد.

از این رو، دیگر دانشجو نباید نگران آماده سازی مدارک، نحوه نگارش برنامه تحصیلی و انگیزه نامه، پر کردن فرم درخواست پذیرش تحصیلی، رزرو خوابگاه دانشجویی و امور این چنینی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا باشد.

چون تمامی خدمات تخصصی پذیرش تحصیلی کانادا به صورت رایگان به دانشجو ارائه می گردد. فقط باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برخی از هزینه های اولیه از جمله ادمیشن فی، هزینه ویزا و انگشت نگاری برای دانشگاه و سفارت کانادا اخذ می شود.

اما دیگر دانشجو نیازی به پرداخت هزینه مجزا برای اخذ نامه پذیرش و ثبت نام در دانشگاه کانادایی نداشته و می تواند از خدمات ارزیابی تحصیلی و مشاوره تخصصی لتس گو یونی به صورت رایگان استفاده کند.

با استفاده از خدمات مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا در لتس گو یونی، مزایای زیر شامل حال شما می شود:

  • به خاطر داشتن نمایندگی رسمی لتس گو یونی، سریع تر به درخواست شما پذیرش تحصیلی شما رسیدگی می شود.
  • شانس موافقت و موفقیت شما در روند پذیرش تحصیلی کانادا بسیار بالا می رود (به دلیل چک چندباره مدارک تحصیلی، رزومه دانشجویی و مدارک مالی و هویتی توسط کادر لتس گو یونی)
  • می توانید هزینه های دلاری را به صورت ریالی با لتس گو یونی حساب کنید تا تمامی هزینه های ادمیشن فی، ویزای تحصیلی کانادا و هزینه انگشت نگاری بیومتریک و سایر هزینه ها از جمله شهریه دانشگاه و یا هزینه خوابگاه توسط کردیت بین المللی پرداخت شود.
  • به طور هدفمند و متناسب با سبک و سلیقه و شرایط تحصیلی و مالی دانشجو، شهر، استان و دانشگاه متقاضی انتخاب می شود
  • هرگونه نقص پرونده و کسری اطلاعات تحصیلی، هویتی و مالی دانشجو توسط کادر لتس گو یونی چک شده و پیش از ارسال به دانشگاه کانادایی، ایراد موجود برطرف می گردد.
  • احتمال رد درخواست پذیرش تحصیلی دانشجو و از بین رفتن هزینه ادمیشن فی پرداختی دانشجو بسیار پایین می آید.
  • دانشجو متقاضی استفاده از مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا از آمادگی های لازم برای انگیزه نامه و مصاحبه ویزای تحصیلی پیش از حضور در کارگزاری خدمات ویزا برخوردار می شود.
  • با توجه به ددلاین ها و زمان شروع ترم تحصیلی برای مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا اقدام می شود و از هرگونه اتلاف وقت در این پروسه جلوگیری می گردد.
  • در روند مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با توجه به رشته های تحصیلی ارزان در کانادا و دانشگاه های کم هزینه در این کشور، برای اخذ پذیرش تحصیلی دانشجوی ایرانی اقدام می شود.

در واقع استفاده از فری اپلای لتسگو یونی، علاوه بر اینکه تمامی خدمات تخصصی اخذ پذیرش دانشگاهی را در قالب مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا به شما ارائه می دهد، زمان تحقیق در مورد هزینه های تحصیلی، بهترین دانشگاه های کم هزینه دانشگاهی، شرایط و قوانین پذیرش، ریسک بروز خطا در آماده سازی مدارک تحصیلی و مالی و بسیاری از جزئیات ریز و درشت دیگر دانشجو را به حداقل رسانده و بدون هرگونه استرس و هزینه اضافی، فرد را به مقصود ایده آل خود، یعنی مهاجرت تحصیلی به کانادا و تحصیل در دانشگاه های با کیفیت این کشور می رساند.

کلام آخر

بنابراین می توان در یک جمع بندی کلی اینطور گفت که مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا شامل تمام هزینه ها از جمله شهریه دانشگاه و هزینه ادمیشن فی نمی شود، اما در عین حال فرد می تواند بدون نیاز به پرداخت میلیون ها تومان هزینه اخذ پذیرش تحصیلی، از خدمات تخصصی مشاوره و ارزیابی تحصیلی، آماده سازی کامل مدارک مورد نیاز دانشگاه اعم از انگیزه نامه و توصیه نامه، تکمیل و ارسال فرم درخواست پذیرش، پیگیری مداوم وضعیت درخواست دانشجو و بسیاری از امکانات دیگر لتس گو یونی به طور کاملاً رایگان استفاده کرده و در سریعترین شکل ممکن، به نتیجه دلخواه خود برسد.

شما می توانید در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در لتس گو یونی تماس گرفته و از جزئیات کامل و استثنایی خدمات مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا مطلع شوید.