داشتن اطلاعات در خصوص کشورهایی که آسان ویزا میدهند تاثیر مهمی در سفر به خارج از کشور دارد، به همین علت این پُست را به ویزای آسان اختصاص دادیم. شاید برای گرفتن ویزای تحصیلی و یا ویزای کار نیازی به سابقه سفر نداشته باشید اما سابقه سفر یکی از فاکتورهای مهم در چک لیست ویزای شینگن و ویزای کانادا میباشد، بنابراین خوردن مهر یا لیبل ویزا در پاسپورت نقش مهمی دارد، با Lets go uni همراه باشید تا درباره کشورها با ویزای آسان اطلاعات جامع و خوبی دریافت نمایید.

آسان ویزا

در ادامه به چند کشور که به آسانی میتوانید به آنها سفر کنید و زیاد برای دادن ویزا سخت نمیگیرند آشنا میشوید.

ویزای آسان روسیه

روسیه را همه به نام پهناورترین کشور جهان میشناسند، بخش اعظم این کشور در آسیا واقع شده است و بخش کوچکی از آن نیز در اروپا واقع شده است. چندین بار مذاکراتی مقامات ایرانی و روسی برای برداشته شدن ویزای روسیه برای ایرانیان نتیجه نداد و همچنان برای سفر به این کشور باید اقدامات لازم را برای اخذ ویزای روسیه انجام دهید.

اگرچه روسیه دارای ویزا است اما ویزای آن جز ویزاهای آسان به شمار میرود و سخت گیری های کمتری نسبت به ویزاهای دیگر دارد.

تصویر روسیه

مدارک لازم برای ویزای روسیه عبارتند از: پاسپورت که لازمه همه سفرهای خارجی است و باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد – 2 قطعه عکس سه در چهار که لازمه آن رنگی بودن و پشت زمینه سفید بودن عکس است – واچر هتل و بلیط هواپیما که نشاندهنده این است که قصد گردشگری دارید و بیمه مسافرتی که اهمیت زیادی دارد.

در خصوص دانشگاه های روسیه و اخذ ویزای تحصیلی روسیه میتوانید با کارشناسان ما در Lets go uni تماس حاصل فرمایید. 

ویزای آسان چین

چین نیز همانند روسیه پهناور است اما جمعیت میلیاردی چین را هیچ کشوری در دنیا ندارد. اگر در خصوص ارائه تصاویر و مدارک به کارگزاری چین دقیق باشید این کشور نیز به راحتی ویزا میدهد و بنابراین میتوان گفت یکی از کشورهای که ویزای آسان میدهد کشور چین است.

تصویر چین

مدارک لازم برای ویزای گردشگری چین عبارتند از: پاسپورت که قطعاً لازم است – عکس دو قطعه از نوع چهار در شش رنگی و زمینه سفید – بیمه مسافرتی به مدت یک ماه و در نهایت تمکن مالی که در حال حاضر 40 میلیون تعریف شده است.

در خصوص دانشگاه های چین و اخذ ویزای تحصیلی چین با کارشناسان Lets go uni  تماس حاصل فرمایید.

ویزای آسان هند

هند چند سالی هست که به واسطه فیلم سلام بمبئی نگاه های زیادی را برای ویزای تحصیلی به خود جلب کرده است. شاید تا قبل از آن فقط فیلم های عشق و عاشقی ساخت هند بود که نگاه شما را برای گردشگری به این کشور جلب میکرد، اما حالا میدانید که ایرانیان زیادی هستند که در کشور هند تحصیل میکنند و قبل از آن با برنامه ریزی دقیق، موفق به اخذ ویزای تحصیلی شده اند.

تصویر هند

هند برای گردشگری با وجود معماری منحصر به فرد تاج محل، برای سفر به این کشور شکی باقی نمیگذارد.
ویزای هند نیز در مقام ویزاهای آسان است. برای گرفتن آسان ویزا هند باید علاوه بر پاسپورت، یک قطعه عکس 5*5 رنگی و زمینه سفید، کپی تمام صفحات شناسنامه و آدرس کامل خود را ارائه کنید. همچنین فرمی در اختیارتان قرار میگیرد با عنوان فرم مشخصات فردی که باید آن را کامل نمایید.

در خصوص دانشگاه های هند و مراحل اخذ ویزای تحصیلی هند اگر سوالی داشتید شرکت Lets go uni در خدمت شما میباشد.

ویزای آسان دبی

ویزای دبی ویزای آسان است اما کمی در یک جا محدودیت دارد و باید به این موضوع دقت داشته باشید. محدودیت این ویزا برای خانم های زیر 40 سال است که حتماً باید با همراه برای ویزا اقدام کنند تا آسان ویزا شوند.

دبی را همه به شهر آسمانخراش های منطقه خاورمیانه میشناسند. گردشگران عمدتاً برای مراکز خرید دبی و برای هتل ها و مراکز گردشگری معروف آن به این شهر امارات متحده عربی سفر میکنند.

تصویر دبی

برای اخذ آسان ویزا باید مدارکی را برای کارگزار جهت گرفتن ویزا ارائه نمایید: اسکن پاسپورت که حداقل 7 ماه باید اعتبار داشته باشد و تصویر به صورت واضح مشخص باشد – ارائه بلیط هواپیما و رزرو هتل به همراه اسکن کارت ملی.

مدت زمان اخذ ویزای گردشگری دبی معمولاً حدود 5 روز است و بر این اساس میتوانید بقیه مراحل را پیش ببرید.

اگر دوست دارید درباره ویزای تحصیلی دبی نیز اطلاعاتی داشته باشید پُست های آینده ما را در مجله Lets go uni  پیگیری نمایید.

ویزای آسان تایلند

ویزای آسان آخر این لیست متعلق است به یک کشور جنوب شرق آسیایی به نام تایلند که شهرهای بسیار دیدنی برای گردشگران دارد.

برای سفر به تایلند لازم است علاوه بر پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار مدارک دیگری نیز داشته باشید: از تمام صفحات شناسنامه کپی بگیرید، کپی کارت ملی نیز لازم است. برای عکس دو قطعه لازم است اما نباید تصویر عکس با پاسپورت یکی باشد. لازم است برای سفر به تایلند برای هر نفر تمکن مالی 15 میلیونی تهیه نمایید و سپس بر اساس مدت زمان اخذ ویزا، نسبت به تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی اقدام نمایید.

تصویر تایلند

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر تایلند را دارید میتوانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای تحصیلی با کارشناسان ما در Lets go uni در ارتباط باشید.

امیدواریم از این پُست مجله لتس گو یونی Lets go uni استفاده بُرده باشید.