مهاجرت از ایران در سال 2023 را با موضوع بهترین روش برای مهاجرت ایرانیان در این صفحه از سایت مهاجرتی لتسگو یونی بررسی می‌کنیم و شما را با 7 روش آسان برای مهاجرت از ایران آشنا خواهیم کرد. بنابراین اگر موضوع سرنوشت‌ساز و مهم مهاجرت ذهن شما را مشغول کرده است، مطمئن باشید دست خالی از این صفحه بیرون نخواهید رفت. همراه ما در سایت مهاجرت تحصیلی لتسگو یونی باشید.

احتمالاً همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال بهترین روش مهاجرت در سال 2023 هستید و حتی ممکن است از قبل، کشور ایده‌آل خود را برای زندگی و اقامت دائم انتخاب کرده باشید، اما نگرانی‌هایی نیز دارید، مثلاً ممکن است سطح زبان مناسبی نداشته باشید یا نگران هزینه‌های مهاجرت از ایران باشید.

در نگارش این پُست از مجله مهاجرتی لتسگو یونی، 2 هدف مهم دنبال شده است که تا حدود زیادی، نیاز مخاطبان اولیه مهاجرت را پوشش می‌دهد و مسیر مهاجرت از ایران را روشن می‌سازد.

اولین هدف، معرفی 7 مورد از بهترین روش‌ها برای مهاجرت در سال 2023 است و دومین هدف، معرفی 5 مورد از بهترین کشورهای مهاجر پذیر مناسب ایرانیان است که می‌توانید کشور ایده‌آل خود را از بین این لیست انتخاب کنید و در خصوص روش‌های مهاجرت به کشور مورد علاقه‌تان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بیایید ابتدا به صورت خلاصه به این موضوع بپردازیم که اصلاً مهاجرت چه مزایایی دارد؟ اگر مهاجرت کنیم آیا مانند شهروندان همان کشور مقصد با ما برخورد خواهد شد؟ این موارد مهم را بررسی کنیم و سپس به موارد مهم‌تر بپردازیم.

مهاجرت

با مهاجرت قانونی، 2 حالت امکان‌پذیر است، در حالت اول، دارای حق شهروندی خواهید بود و در حالت دوم غیر شهروند محسوب می‌شوید. اما در هر 2 حالت که با مهاجرت به کشورهای مختلف پیش می‌آید با داشتن شرایط لازم، می‌توانید برای اقامت دائمی به صورت قانونی اقدام کنید، مسلماً وقتی شهروند یک کشور محسوب شوید، از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود.

"هدف اصلی از مهاجرت، دریافت اقامت یک کشور خارجی برای زندگی و درآمد بهتر است."

زمانی که به یک کشور مهاجرت می‌کنید، چندین سال زمان خواهد بُرد تا خود را با شرایط فرهنگی، اقلیمی، سیاسی و اقتصادی هماهنگ کرده و جای پای خود را به اصطلاح سفت کنید. این در حالی است که باید تلاش بیشتری در مقایسه با زادگاه خود برای نشان دادن توانایی‌های بالقوه و اخذ مدارک دائمی و ارزشمندی از جمله کارت اقامت و پاسپورت کشور جدید از خود نشان دهید. بنابراین مهاجرت آسان نیست.

بهتر است بدانید، برای مهاجرت از ایران و گرفتن اقامت یک کشور خارجی، 2 راه وجود دارد، که ما در لتسگو یونی به عنوان یک شرکت مهاجرتی معتبر، فقط نوع قانونی آن را به شما ارائه و توصیه می‌کنیم، چون روش دوم، یعنی پناهندگی روش قانونی نیست و خطرات بسیار زیادی به همراه دارد.

بنابراین توصیه می‌کنیم، فقط از روش‌های قانونی مهاجرت که تصمیم داریم 7 مورد از بهترین و آسان‌ترین آنها را در این پُست بررسی کنیم.

مهاجرت از ایران

مهاجرت بدون پول

اگر به دنبال مهاجرت بدون پول هستید و در واقع هزینه زیادی را نمی‌توانید برای مهاجرت از ایران پرداخت کنید بهتر است بدانید، داشتن سرمایه و پول لازم برای مهاجرت و همچنین داشتن سطح زبان مناسب، به عنوان شرایط اصلی مهاجرت قانونی بشمار می‌روند، بنابراین اگر مهاجرت بدون پول را در جایی شنیدید باید بدانید بیشتر شبیه یک رویاست تا یک واقعیت!

پول لازم برای مهاجرت بر اساس شرایط مهاجرت و روش‌های مهاجرتی هر کشور مشخص می‌شود که در ادامه، با هر 2 این موارد به طور خلاصه آشنا خواهید شد.

شرایط مهاجرت

شرایط مهاجرت را می‌توان به 2 بخش تقسیم کرد. شرایط عمومی و شرایط اختصاصی. شرایط عمومی شامل آشنایی با زبان خارجی، داشتن پاسپورت و نداشتن منع قانونی جهت خروج از کشور است. همچنین هر کدام از کشورها و روش‌های مهاجرتی‌ نیازمند سطح زبان و تمکن مالی مشخصی هستند که از آن با عنوان شرایط اختصاصی یاد می‌شود و هر سال نیز ممکن است این شرایط تغییر کند و یا به تعداد آن افزوده شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که در شرایط مهاجرت برخی کشورها، میزان سرمایه (تمکن مالی) و یا سطح زبان اهمیت کمتری دارد، به شما توصیه می‌کنیم با مشاوره گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای لتسگو یونی، درباره مهاجرت از ایران به این کشورها و شرایط مهاجرت هر کدام، در جلسه مشاوره اطلاعات لازم را کسب کنید.

در انتهای این پُست از مجله مهاجرتی لتسگو یونی، اگر راهنمایی لازم را دریافت کردید "که ما مطمئنیم اینگونه خواهد بود"، می‌توانید با اشتراک‌گذاری این پُست، دیگران را نیز در مسیر مهاجرت از ایران یاری نمایید. 

مهاجرت و گرفتن شهروندی یک کشور

مهاجرت از ایران

بهتر است بدانید هیچ‌وقت بهترین روش مهاجرت از ایران برای یک شخص، با یک شخص دیگر برابر نیست. اینکه بهترین روش مهاجرت برای شما چیست، کاملاً به این موضوع ارتباط پیدا می‌کند که شرایط شما چگونه است برای مثال چقدر تمکن مالی دارید، سطح زبان شما در چه حد است و یا سن شما چقدر است و ... .

در نهایت، همه‌ی موارد در معرفی بهترین روش مهاجرت تاثیرگذار هستند و به همین علت است که وقت مشاوره مهاجرت ایجاد شده است تا افراد شرایط خودشان را با یک متخصص و مشاور مهاجرت در میان بگذارند تا بهترین راه مهاجرت از ایران را در اختیارشان قرار دهد.

به طور کلی، می‌توانیم بگوییم اگر جوان هستید، مهاجرت تحصیلی، به عنوان بهترین روش مهاجرت در سال 2023 به شما معرفی می‌گردد، اما بر اساس شرایط شما و کشوری که قصد دریافت اقامت آن را دارید، ممکن است این موضوع تغییر کند.

بنابراین قبل از هر چیز "تاکید می‌کنیم: قبل از هر چیز" لازم است با روش های مهاجرت آشنا شوید، همانطور که در مقدمه این پُست، اشاره شد، تصمیم بر این است که در اینجا ابتدا با روش های مهاجرت آشنا شوید و سپس کشورهایی که طرفداران زیادی در ایران برای مهاجرت دارند و می‌توانید از این روش‌ها برای مهاجرت استفاده نمایید را به شما معرفی کنیم.

انواع مهاجرت

در حقیقت مهاجرت از ایران به صورت قانونی دارای انواع مختلفی بوده و بنا بر انگیزه‌ و شرایط هر شخص، شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌شود:

  • مهاجرت تحصیلی "به صورت تخصصی در سایت لتسگو یونی ارائه می‌شود"
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت با استارتاپ
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت با اسپانسرشیپ
  • مهاجرت از طریق تولد

دسته‌بندی‌های عنوان شده در بالا برای هر یک از کشورهای مهاجرپذیر متفاوت بوده و دارای شرایط و قوانین خاص خود است. بنابراین بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را به همراه توضیح بهترین روش، برای شما مخاطب عزیز سایت لتس گو یونی lets go uni نگارش کرده‌ایم.

مهاجرت ایرانیان

5 کشور مهاجر پذیر پرطرفدار ایرانیان که به آنها در بخش مهاجرت ایرانیان خواهیم پرداخت شامل: کانادا، آلمان، آمریکا، استرالیا و ترکیه است. در نظر داشته باشید، بخاطر طولانی نشدن این پُست، بقیه کشورها را بر اساس دسته‌بندی مهاجرت تحصیلی که مختص سایت لتسگو یونی است، در صفحه‌ای با عنوان بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی در معرض نگاه زیبای مخاطبان لتس گو یونی برای مطالعه قرار داده‌ایم.

روش‌های مهاجرت به کانادا

کانادا کشوری وسیع و پیشرفته در آمریکای شمالی است و یکی از پرتقاضاترین و بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان محسوب می شود. کانادا دومین کشور پهناور دنیا بعد از روسیه است و جزو قدرت های اقتصادی و فناوری دنیا محسوب می‌شود.

کانادا در صدر کشورهای مهاجرپذیر مناسب ایرانیان

با مرور مزایای متنوع زیر، متوجه این موضوع شوید که چرا مهاجرت کانادا از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است:

  • امنیت بسیار بالا
  • کشوری چند زبانه، چند فرهنگی و چند ملیتی
  • تنوع بالای شرایط مهاجرت
  • کیفیت بالای سیستم آموزشی
  • تحصیل رایگان در مدارس دولتی
  • بازار کار بین المللی و اقتصاد فعال
  • فرصت های کاری عالی و پردرآمد
  • آزادی و رفاه اجتماعی
  • خدمات درمانی دولتی رایگان
  • امکان دریافت کارت اقامت pr کانادا
  • امکان همراهی اعضای خانواده در کانادا

در حال حاضر روش‌های مهاجرتی کانادا به دو دسته اصلی اقامت دائم و اقامت موقت تقسیم می‌شود و شامل موارد زیر می‌گردد:

  • مهاجرت با روش نیروی کار ماهر فدرال FSW
  • مهاجرت با روش نیروی کار ماهر کبک QSW
  • روش نامزدی استانی PNP
  • مهاجرت از روش اسپانسرشیپ خانوادگی
  • مهاجرت تجاری
  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کلاس تجربه کانادایی CEC
  • مهاجرت با روش نیروی کار موقت خارجی
  • مهاجرت با روش استارتاپ و کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از جزئیات و تنوع بسیار زیادی برخوردار است که به علت طولانی بودن، در مطلبی دیگر به طور کامل به آن پرداخته‌ایم. اگر انتخاب شما، کشور کاناداست، توصیه می‌کنیم به مطلب جامع مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید.

روش‌های مهاجرت به آلمان

آلمان یکی دیگر از کشورهای مهاجرپذیر جذاب و مدرن است که در قاره اروپا واقع شده و جزو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است. آلمان مهد تکنولوژی، صنعت و مدرنیته است، دارای قدرت اقتصادی و نظامی فوق العاده‌ای بوده و بخاطر داشتن سیستم آموزشی با کیفیت و دانشگاه های تراز اول و رایگان، از شهرت بسیار زیادی در میان متقاضیان مهاجرت برخوردار است.

در حال حاضر بهترین روش‌های ورود به کشور آلمان و دریافت اقامت شامل موارد زیر می‌شود:

  • روش کاری
  • روش تحصیلی (با امکان تحصیل رایگان!)
  • روش کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق پیوستن به خانواده

از آن جایی که کشور آلمان در قلب اروپا و حوزه شنگن قرار گرفته، مهاجرت موفق و دریافت کارت اقامت آن بسیار ارزشمند بوده و فرد را قادر می‌سازد تا بدون ویزا به بیش از 30 کشور اتحادیه اروپا و حوزه شینگن از جمله فرانسه، اسپانیا و پرتغال سفر کند.

این در حالی است که حضور انواع شرکت های تجاری قدرتمند و برندهای موفق خودروسازی از جمله بنز و بی ام و، نوید بازار کار پویا و جذابی را برای مهاجران و نیروی کار خارجی داده و مهاجرت به آلمان را به اولویت اصلی بسیاری از مهاجران بدل می‌سازد.

توصیه ما به افراد جوان برای مهاجرت از ایران با هزینه کم این است که روش تحصیلی آلمان را انتخاب کنند، در این حالت، با کمترین هزینه در کشور آلمان تحصیل خواهند کرد و پس از طی کردن مراحلی، میتوانند اقامت آلمان را دریافت نمایند. بنابراین اگر این شرایط برای شما عالی هست، می‌توانید از طریق سایت لتسگو یونی، نسبت به رزرو وقت مشاوره اقدام نمایید.

روش‌های مهاجرت به آمریکا

همواره بسیاری از مردم در سراسر دنیا، آمریکا را با نام کشور 72 ملت می‌شناسند، این بدین خاطر است که نیمی از جمعیت فعلی ایالات متحده آمریکا از مهاجرت اتباع خارجی به این کشور شکل گرفته و از چند دهه گذشته تاکنون، رفتن به آمریکا به عنوان کشور مهاجرپذیر بزرگ، رویای بسیاری از شهروندان خارجی بوده است؛ افرادی که قصد دارند با حضور در آمریکا و مهاجرت به این کشور پهناور، پیشرفته و اقتصادی، به تمام آرزوهای خود از جمله یک زندگی لوکس و رویایی برسند.

شاید از جانب یک شهروند ایرانی که برای بیش از چند دهه مورد تحریم سخت دولت آمریکا قرار گرفته، مهاجرت به ایالات متحده آمریکا، یک امر محال و غیرقابل دسترس باشد، اما با وجود برخی از سخت‌گیری‌ها و دشواری‌های موجود، هنوز هم افراد زیادی مهاجرت موفق کشور آمریکا را از طریق روش‌های زیر تجربه می‌کنند:

  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت تحصیلی
  • روش لاتاری
  • روش سرمایه گذاری
  • مهاجرت به طریق ازدواج
  • مهاجرت با تولد فرزند
  • مهاجرت با روش نسبت خانوادگی

درست است که مهاجرت به آمریکا در قیاس با خیلی از کشورهای دنیا، دارای سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود است، اما در مقابل، کارت اقامت موقت و گرین کارت این کشور از ارزش و مزایای بالایی برخوردار بوده و اجازه سفر بدون ویزا به اکثر کشورهای معتبر دنیا را به شما می‌دهد.

آمریکا کشور مناسب مهاجرت از ایران

روش‌های مهاجرت به استرالیا

استرالیا یکی دیگر از کشورهای مهاجر پذیر محبوب ایرانیان است که طی دو دهه 80 و 90 شمسی، ایرانیان زیادی با قصد مهاجرت دائمی و زندگی به این کشور سفر کردند.

شما می‌توانید با استفاده از یکی از روش های مهاجرت به کشور استرالیا، تجربه‌ی زندگی، کار و تحصیل را در این کشور زیبا و خوش آب و هوای اقیانوسیه را داشته باشید. روش‌های متداول مهاجرتی استرالیا (سرزمین کانگوروها)، شامل موارد زیر می‌شود:

  • روش مهاجرت کاری
  • روش مهاجرت تحصیلی
  • روش سرمایه گذاری
  • مهاجرت به طریق ازدواج
  • مهاجرت با تولد فرزند
  • مهاجرت هنرمندان و افراد موفق

استرالیا و مهاجرت از ایران

در حال حاضر، دو روش مهاجرت کاری و تحصیلی به استرالیا از محبوبیت فراوانی در میان متقاضیان برخوردار است. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معروف استرالیا را داشته باشید، باید اول برای اخذ نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر خود اقدام کرده و بعد از آن به دنبال دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باشید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تحصیل در استرالیا، نیازمند بودجه نسبتاً زیادی بوده و فرد باید از تمکن مالی قابل قبولی برخوردار باشد، در غیر این صورت ویزای تحصیلی برای وی صادر نخواهد شد.

البته برخی از افراد واجد شرایط امکان دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند را از دانشگاه‌های استرالیا داشته و می‌توانند با استفاده از مدارک تحصیلی، مدرک زبان و مدارک هویتی و بدون ارائه تمکن مالی، مهاجرت به استرالیا و تحصیل در این کشور را تجربه کنند.

کسب مدرک ارزشمند تحصیلی در استرالیا در کنار امکان انجام کار دانشجویی و امکان تغییر ویزای تحصیلی به یکی از انواع ویزای کار در این کشور، مهاجرت تحصیلی به استرالیا را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود تبدیل کرده است.

در مقابل، مهاجرت کاری استرالیا تنها به طریق ویزای کار و در اغلب موارد جاب آفر کارفرما قابل استفاده بوده و از لحاظ سیستم امتیازبندی و فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب متقاضیان واجد شرایط، شباهت زیادی به سیستم مهاجرتی نیروی کار خارجی کانادا دارد.

روش‌های مهاجرت به ترکیه

شاید پیش خودتان اینطور فکر کنید که در مقایسه با کشورهای مهاجرپذیر مدرن نظیر آلمان، کانادا و یا آمریکا، چرا باید به فکر مهاجرت به کشور ترکیه و زندگی، کار یا تحصیل در این کشور اروپایی- آسیایی بیفتیم. در جواب باید این حقیقت را بازگو کنیم که نقل مکان به کشورهای برتر و پیشرفته دنیا بسیار شیرین و رویایی بوده و آرزوی ایرانیان زیادی است، اما روند سخت و زمان‌بر و البته پرهزینه مهاجرت، در کنار تفاوت های زیاد قوانین دولتی، سیستم های کار، مالیاتی و فرهنگی، فرد را با چالش های زیادی روبرو خواهد کرد و ممکن است در نهایت به یک تصمیم موفقیت آمیز بدل نشود.

پیچیدگی و سختی مراحل مهاجرت و اخذ ویزا برای خیلی از افراد، مسئله چندان بزرگی نبوده و بخاطر هدف نهایی خود، حاضر به تحمل موانع مختلف هستند، اما بگذارید تا کمی در مورد موضوع جذاب مهاجرت به ترکیه با شما صحبت کنیم تا بفهمید چرا زندگی در ترکیه از نظر بسیاری از افراد، انتخابی جذاب و ایده آل محسوب می‌شود.

اولین فاکتور جذاب گرفتن اقامت و شهروندی ترکیه عبارتند از:

  • نزدیکی فاصله به کشور ایران
  • نزدیک بودن فرهنگ و مذهب
  • نبود سختگیری فراوان برای دریافت مجوز کار و کارت اقامت ترکیه
  • هزینه های بسیار مناسب تحصیل و زندگی
  • امکان فعالیت در بازار کار بین المللی و پویا
  • وجود روش های مختلف مهاجرت به ترکیه
  • کیفیت بالای سیستم آموزشی و شرایط تحصیلی فوق العاده
  • جذابیت های متعدد توریستی و تاریخی
  • امکان دریافت کارت اقامت قابل تمدید
  • امکان دریافت پاسپورت و حق شهروندی ترکیه
  • استفاده از گزینه مهاجرت به ترکیه به عنوان سکوی پرتاب به کشورهای برتر دنیا

در حال حاضر، روش‌های مهاجرت به کشور ترکیه شامل موارد زیر می‌شود:

  • روش مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت به طریق سرمایه گذاری
  • روش تحصیلی (یکی از بهترین گزینه‌ها برای اشخاص جوان)
  • مهاجرت به طریق ازدواج
  • روش کارآفرینی
  • مهاجرت با اجاره ملک
  • مهاجرت با شرکت در دوره های زبان ترکی
  • روش تجاری و ثبت شرکت

در حالت عمومی، شما می‌توانید به عنوان یک ایرانی برای حداکثر 90 روز در یک بازه 6 ماهه در ترکیه اقامت داشته باشید، در صورتی که زمان سفر و اقامت شما با پاسپورت ایرانی بیش از مدت اعلام شده باشد، در زمان خروج از ترکیه ملزم به پرداخت جریمه نقدی خواهید شد.

با توجه به تنوع روش های مهاجرت به ترکیه، می‌توانید به سادگی یک خانه در ترکیه اجاره کرده و اجازه اقامت یکساله را دریافت کنید، اما این موضوع برای سال‌های بعدی قابل تمدید نبوده و باید به فکر استفاده از روش‌های دیگر نظیر دریافت مجوز کار و مهاجرت کاری، خرید خانه و سرمایه‌گذاری و یا اخذ پذیرش و مهاجرت تحصیلی باشید.

در حالت کلی، گزینه های بسیار زیادی برای اخذ کارت اقامت قابل تمدید، کد مالیاتی و کسب حق شهروندی ترکیه برای شما وجود داشته و می توانید علاوه بر بهره مندی از مزایای تحصیل رایگان فرزندان و امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی، از خدمات درمانی فوق العاده این کشور استفاده کرده، بین ایران و ترکیه در رفت و آمد و تجارت باشید و زندگی و کسب درآمد ارزی را به راحتی در کنار خانواده تجربه کنید.

بهترین روش مهاجرت

در یک جمع بندی کلی می‌توان اینطور گفت که ترکیه و قبرس شمالی جزو راحت ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان محسوب می‌شوند. این بدین خاطر است که ورود به این کشورها نیاز به ویزا نداشته، دارای هزینه‌های تحصیل و زندگی بسیار مناسبی در مقایسه با اروپا و آمریکا هستند و می‌توانند به عنوان یک مقصد مهاجرتی موقتی، سکوی پرتاب بسیار مناسبی برای پیشرفت و حرکت به سوی کشورهای مهاجرپذیر برتر دنیا باشند.

در این میان، کشور آلمان به علت داشتن شرایط تحصیل رایگان و کم‌هزینه، برای گروه سنی جوان، بسیار مناسب است و می‌توانید از مشاوران لتسگو یونی در این زمینه، راهنمایی دریافت نمایید. "توصیه می‌کنیم در صورت داشتن شرایط لازم، حتماً این کار را انجام دهید، چون شرایط بسیار عالی پیش روی شما خواهد بود."

اما اگر دارای شرایط مالی مناسب هستید، بهترین روش مهاجرت برای گرفتن شهروندی و اقامت کشورهایی مثل یونان، فرانسه، اسپانیا و پرتغال روش سرمایه گذاری و خرید ملک در خارج از کشور خواهد بود. شما این امکان را دارید تا با پرداخت بودجه 250 تا 500 هزار یورویی، صاحب خانه در این کشورها شده و کارت اقامت اروپا را که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هست را برای خود و خانواده‌تان دریافت کنید.

همچنین در صورت داشتن شرایط ایده‌آل نظیر مدارک تحصیلی، تخصص و مهارت کاری و یا سرمایه قابل قبول برای کارآفرینی و یا سرمایه گذاری، مهاجرت برای شما سهل و آسان بوده و گزینه‌های بسیار زیاد و جذابی برای زندگی دائمی در خارج از کشور در پیش روی شما خواهد بود.

چگونه برای مشاوره مهاجرت وقت رزرو کنم؟

سوالات مهاجرتی خود را می‌توانید در بخش نظرات این پُست مطرح نمایید و یا از طریق منو، بخش رزرو وقت مشاوره مهاجرت تحصیلی، جهت دریافت مشاوره تخصصی با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان، اقدام نمایید.

حالا که به پایان این مطلب که درباره راهنمای مهاجرت به بهترین کشورها بود رسیده‌ایم، بنظرتان بهترین روش مهاجرت از ایران برای شما کدام مورد است؟ از ابتدا تا انتهای مسیر مهاجرت در کنار شما هستیم، با لتسگو یونی همراه باشید.